Zoeken Vraag het forum

Aanhoudende pijn knie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem2000

Beste
    Sinds 3 maanden heb ik al last van mijn knie. Ik ben een meisje van 18 jaar en sport redelijk veel. Heb eens een week pauze genomen en pijn werd er maar niet beter op. Naar verschillende dokters gegaan, en zeggen allemaal iets anders; pees zit een beetje scheef, spier bovenbeen is te zwak, … kinesist zei jumpers knee, ontsteking of vocht. Pijnstillers helpen niet, zelfs ontstekingsremmers niet. Plaats varieert enorm; soms over heel de knie, maar meestal langs de binnenkant, net schuin onder mijn knieschijf. Ook pijnloost varieert enorm; meestal is het een zeurende pijn die enorm op groeipijn lijkt, maar het kunnen soms evengoed steken zijn die echt pijn doen. Pijn kan ik dus ook niet linken aan activiteiten; pijn kan zomaar opkomen, zonder dat ik iets van sport heb gedaan. Na sporten heb ik er wel meer last van en ook trappen op en af doen pijn. Tapen en dry needling bij kinesist helpen niet naar mijn gevoel…. pWil iemand mij alsjeblieft zeggen wat het is?

4 reacties
    Reageren
    Anoniem2000

vergeten bijvoegen dat er NMR scan is genomen, niks te zien :/

Reageren
    John (moderator)

Moeilijk te zeggen zonder enig onderzoek. Ga met de klachten naar een orthopeed

Reageren
    anoniem2000

@John(tandor)

heb ik al gedaan… hij zegt dat er inderdaad niets op de scan te zien is en dat mijn pees misschien een beetje scheef zit onderaan mijn knieschijf… mijn zijn beschrijving van de pijn komt niet volledig overeen met mijn pijn…

Reageren
    John (moderator)

Dan toch terug gaan naar de orthopeed. Of voor een second opinion naar een andere orthopeed in een ander ziekenhuis

Reageren
Reageer op: Aanhoudende pijn knie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.