Zoeken Vraag het forum

Er is iets mis met me?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Merel

Hallo,
    Ik ben een meisje van 13 jaar en heb vandaag op de fiets iets verschrikkelijks meegemaakt. Ik heb al eerder hier geschreven met vele andere kwaaltjes. Ik was dus op de fiets en me spieren waren al wat vermoeid (me benen). Ik moest best zwaar fietsen en het was koud. Op een gegeven moment kon ik me wangen en lip niet goed meer bewegen en raakte ik in paniek tijdens het fietsen. Ook begon ik dubbel te zien (op me telefoon) en ik raakte in paniek. Mijn handen waren verdooft en ik voelde me licht in het hoofd op de fiets. Ik kon nog wel goed praten. Snel ben ik naar mijn opa en oma gegaan die me opgevangen hadden en daar ben ik op de bank gaan liggen , ik werd heel langzaam wat rustiger en nu gaat het wel oké. Weet iemand wat dit kon zijn? Ik was wel erg bang dat ik neer zou vallen.

Extra info:
    Ik ben 13 jaar
    Ik had de ochtend en avond ervoor al hoofdpijn (nu nogsteeds)

Mvg

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Waarschijnkijk is dat toch van de kou geweest.

Reageren
    Merel

super bedankt voor het reageren, ik dacht meteen aan iets ergs zoals een tia maar dat lijkt me wel onwaarschijnlijk. Misschien omdat ik al heel veel moest fietsen en zwaar dat ik ging hyperventileren en dat dat daar dan van kwam. Zou dat kunnen?

Reageren
    John (moderator)

dat zou zeker heel goed kunnen

Reageren
    Merel

Bedankt voor het reageren! U heeft me zeker gerustgesteld 🙂

Reageren
Reageer op: Er is iets mis met me?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.