Tandor help!!!

hey,

ik ben 13 jaar en ik heb juist onder mijn borstbeen, even naar links en rechts voel ik harde bollekes, alsof het harder is daar dan normaal en strakker, het gedeelte naast je aanhangsel daarnaast heb je nog ribben en daar naast het aanhangsel voel ik net bollen ofzo, echr zo raar

ik moet wel zeggen dat ik misschien wen buikgriep heb door een lasagne van 4 dagen geleden wanr ik had diarree mer slijm en wat buikpijn en hoofdpijn gisteren enzo dus misschien zijn de klieren opgezet want ik heb onlangs een buikgriep gehad en er zijn allemaal klieren opgezet in mijn liezen, oksels en nek en nu denk ik dat er misschien bij zijn gekomen daar op die plaats.. wat moet ik doen??

Reageren

Dat zijn geen klieren. Ik denk dat je de ribben voelt.

Reageren

Dat dacht ik dus ook want toen ik er een week geleden voelde was er niks nu oppeens voel ik zo draden en bulten alsof er klieren zijn ofzo, voor de rest heb ik niks denk ik.. zou ik bang moeten zijn?? Ik ben soms nogal hypochondrisch zeg maar op zulke dingen

Reageren

kijk deze foto, die zwarte pijl wijst waar die kleine kleine verhardinkjes zijn

Bijlagen:
    Reageren

help pls

Reageren

Dat zijn dus die punten waar de ribben aan het borstbeen vastzitten.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Tandor help!!!

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe