En ik merk ook nu halverwege mijn behandeling dat mijn lymfeklieren in de lies zijn gezwollen, is dat een teken dat de antibiotica aan slaat ? en is dat normaal ? Bij vorige behandelingen had ik dat niet echt @ John
Je moet er niet aan zitten,
Tot 7 dagen na de kuur mag je geen seks hebben en niet masturberen. Er is kans op besmetting bij de ander door seks en herbesmetting door versmering van eventuele nog levende bacteriën.
Als klieren opzetten is dat door een infectie en heeft met het aanslaan van de antibiotica niets te maken
@john wat bedoel je met herbesmetting door versmering van nog eventuele levende bacteriën ? ( dat ik me zelf besmet met me eigen sperma ? ) ( of dat ik een sekspartner besmet met nog eventuele levende bacteriën ? )
Met eraan gezeten bedoel ik meer van om te kijken of er nog een afscheiding uit de plasbuis komt ( dus een paar keer zitten te melken ) wel is na dat ik dat gedaan heb een beetje voorvocht er uit gekomen omdat ik opgewonden ben en al lang geen sex meer heb gehad. Maar niet gemastrubeerdt
"@john wat bedoel je met herbesmetting door versmering van nog eventuele levende bacteriën ? ( dat ik me zelf besmet met me eigen sperma ? ) ( of dat ik een sekspartner besmet met nog eventuele levende bacteriën ? )"
Beiden dus
@john ik heb vandaag mijn huisarts gebeld en soaids hulplijn op whatsapp gehad hun zeiden allebei dat herbesmetting door mastruberen niet kan, wat is jou standpunt hierop ?
Het kan zijn dat mijn informatie inmiddels verouderd is. Ga maar uit van de info die je van de dokter en soaids gekregen hebt. Ik zal mijn eigen info dat ook updaten.
Hoi allemaal,
ook ik ben getroffen door deze bacterie.
Ik heb het ongeveer een jaar nu.
Heb nu 2 x Azitromycine Gehad .
En uiteindelijk doorverwezen en toen kwamen ze met 1 week moxi te geven.
Ikzelf heb erop gestaan om het minimaal 2 weken te doen.
Op dit moment heb ik er bijna een week opzitten.
@sara wat bedoel je met een dubbele kuur erachteraan
Ik kreeg eerste dag 2 tabletten en daarna 1 tablet per dag in totaal dus voor 5 dagen.
Aangezien het bij jou heeft geholpen wil ik ook hetzelfde erachteraan doen.
Ik heb dus 2 x azitro gehad 1 dag 2 tabletten en 4 dagen 1 tablet
Dat werkte niet klachten werden iets minder maar nogsteeds aanwezig.
Daarna ook weer 2 keer na de kuur positief getest
Nu kwam het langzaam weer opzetten.
Nu een kuur gehad van moxi 14 dagen.
Klachten blijven hetzelfde nu op dag 8
Lees dat er antibiotica kuren gecombineerd worden voor succes.
Weet iemand wat een optie kan zijn na 14 dagen moxi
Doe het liever in 1 keer goed.
Beter iets teveel dan net te weinig zegmaar.
Dat kun je dan toch het beste met je arts bespreken
Zou je wel denken John
Ik was doorverwezen naar en gynaecoloog .
Daar moest ik zelf dokter spelen omdat ze geen idee had en ze wil niks van mij aannemen.
Ben nu doorverwezen naar een uroloog en dan moet ik weer 8 weken wachten op een afspraak.
En aankomende dinsdag loopt deze antibiotica af.
Tot die tijd moet ik het maar uitzoeken en omdat er zo een lange wachttijd is kunnen ze blijkbaar niet even kijken naar de antibiotica behandeling.
Dat kan pas over 8 weken want dan hebben ze plek
Wat jammer dat je geen vertrouwen hebt in de expertise van een gynaecoloog.
@anoniem
Ik heb daar wel vertrouwen in maar ze wist het niet en heeft mij nu zelf doorverwezen naar een uroloog