Zoeken Vraag het forum

Mycoplasma Genitalium – Ervaringen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bas

@timo
    Daar ga ik niet vanuit zou het voor de zekerheid vragen maar denk als dat recept in het Engels geschreven word dat het wel goed moet komen.

Sophie

Hi. Ik ben onlangs negatief gestest op de mycoplasma. Vlak daarna ben ik ongesteld geworden en sindsdien (1 week na menstruatie stop) verlies ik bruine afscheiding. De dokter geeft aan, dat het zo is dat mijn lichaam aan het reinigen is. Kan het niet zo zijn , dat de test vals negatief is geweest? Ik heb dit nog nooit gehad en ergens vind ik het vreemd. Tuurlijk heb je na de menstruatie wel bruin verlies, maar nooit zo lang. Ik moet het drie maanden aankijken, maar het zit mij niet lekker. De dokter wilt ook niet opnieuw testen, want hij zegt dat het betrouwbaar is. Iemand tips?

Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat je dokter gelijk heeft. Zie zo geen verband met mycoplasma

Reageren
    Anoniem

Deze bacterie is een hel. Er lopen zoveel mensen met klachten en allemaal na orale seks.
    Vaak word mp niet eens gevonden.
    Ik heb zelf wel 30 week antibiotica gehad , van alles geprobeerd .
    ( geen pristinamycine )
    Ik heb mij een tijdje goed gevoeld. , helaas nu weer veel pijn in mijn bekkengebied .
    Ik heb nooit afscheiding gehad

Reageren
    Piet

Als iemand weet om zo goedkoop mogelijk aan prista te komen laat het aub weten….

Reageren
    Koen

@piet nou ik ben opgelicht voor 350 euro op telegram enigste optie wat er over is om zelf naar Frankrijk te rijden met een internationaal recept

Reageren
    Piet

@john weet jij hoe je deze tabletten krijgt, of mag dat niet benoemd worden? Kan je de dokter vragen een recept te maken en hiermee het af te halen in Frankrijk?

Reageren
    Anoniem

@john waarom verwijder je m’n bericht waar in staat dat ik pristamycine heb ?

Reageren
    John (moderator)

@ Anoniem
    Het is niet toegestaan om medicijnen aan te bieden.

@ Piet
    Helaas kan ik die vraag niet beantwoorden. Het middel wordt alleen maar in Frankrijk geproduceerd en verstrekt.

Reageren
    Anoniem

Iemand een succesverhaal? ik heb zelf moxifloxacine 2 kuren en doxycycline 1 kuur gehad niks heeft gewerkt

Reageren
    Timo

Ik ben net klaar met mijn Minocycline.. 14 dagen 2 pillen per dag! Wat een bende, na dag 6 echt super ziek geworden.. toch stug doorgeslikt. Alles om te overwinnen. Nu afwachten weer tot 15 jan om te testen.. Als deze niet is aangeslagen zit ik erin voor weinig. Ondertussen ook al bijna een jaar! Ook heb ik meer research kunnen doen. Dit keer naar Bacteriofaag therapy, gevestigd in Georgië. Hier hangt een flink prijskaartje aan wel. Maargoed zoals John zou zeggen eerst maar weer even afwachten. En anders opzoek naar een behandeling in het buitenland… alles voor je gezondheid toch? Ondertussen Mentaal ook helemaal kapot, sterkte voor iedereen die ze laatste antibiotica heeft geslikt en einde raad is..

Reageren
    Anoniem

Laat het a.u.b. weten timo hoop echt voor je dat je er vanaf bent

Reageren
    Bas

Hallo @John ik heb een vraag ik ben bezig met de antibiotics kuur voor Mycoplasma genitalium nu zat ik bij een meisje thuis en werd ik een beetje opgewonden, er is voorvocht uit mijn plasbuis gekomen ik heb geen sex gehad en ben ook niet gemastrubeert. Zit nu op dag 5 van de 10 dagen kan dit voorvocht mijn kuur belemmeren of is er een kans van herbesmetting ? door me eigen sperma.

Mvg
    Bas

Reageren
    John (moderator)

Dat zal geen kwaad kunnen.

Reageren
    Bas

En als ik met een erectie wakker word in de ochtend maar ook niet mastrubeer, wel aan de penis zit en er voorbocht uitkomt. Is er dan een kans van herbesmetting &John ? en zou je misschien kunnen uitleggen wat de enige vormen van herbesmetting kunnen zijn .

Reageren
Reageer op: Mycoplasma Genitalium – Ervaringen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.