Zoeken Vraag het forum

Onzekerheid HIV

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Beste mensen

Ik heb zo’n 10 dagen geleden seks gehad met een prostituee in Oostende en wil ik mijn verhaal delen en een paar vragen stellen aan jullie.

Ik liep binnen, zag Nicole en een andere prostituee zitten, en er zat ook een man bij die zei dat ik hem moest betalen. De prostituee lachte en zei dat ik niet aan hem moest betalen, dus ik volgde haar naar de bovenste verdieping. Toen ik binnenwandelde in haar kamer ging ze achter een toog staan en haalde ze cannabis uit. Ik moest een jointje rollen van haar want dat kon ze zelf niet zei ze. daarna hebben we samen 10 minuten een gerookt bij haar raam.
    Maar ze leek me niet zo gezond ze was hard aan het hoesten.

Toen deden we onze kledij uit en ik ging op het bed liggen. Ze bracht de condoom aan met haar mond en begon me te pijpen. Daarna ging ze op me zitten en begonnen we hevig te neuken. Toen ze mijn penis erin stak voelde haar vagina wat droog aan. daarna deden we het doggystyle en toen ik bezig was rook ik een onprettige geur die uit haar vagina kwam. Het leek er ook op dat mijn condoom niet ver genoeg uitgerold was, dus was ik bang dat hij zo afvallen ofzo maar dat is niet gebeurt. Toen ik klaar was haalde ik de condoom van mijn penis en die leek niet gescheurd ofzo. dus toen gingen we weer naar beneden. Diezelfde man zat er nog altijd en ik denk dat hij de pooier was want hij leek me niet blij en zei dat ik te lang bij die prostituee zat en vroeg me hoeveel ik betaald had aan haar. Ik zei 100 euro maar had maar 50 betaald.

1 dag na ik haar geneukt had, had ik een brandend gevoel in mijn penis en ik ben er 1 week later mee naar de dokter geweest. Die zei dat ik waarschijnlijk een plasbuisontsteking had en schreef me monuril(antibiotica) voor. Die heb ik 2 dagen geleden genomen en het gaat al beter maar het is nog niet helemaal over. Ik heb zelf buikpijn, diarree, stuiptrekkingen of spasmen en oorsuizingen bij gekregen.

Nu ben ik echt bang dat ik HIV heb. Ik zie niets aan mijn penis zelf maar ik heb nog steeds een raar gevoel vanbinnen. Kan iemand me geruststellen aub?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

[quote]Maar ze leek me niet zo gezond ze was hard aan het hoesten.[/quote] waarom ben je toen niet weggegaan?

[quote]Toen ik binnenwandelde in haar kamer ging ze achter een toog staan en haalde ze cannabis uit. Ik moest een jointje rollen van haar want dat kon ze zelf niet zei ze. daarna hebben we samen 10 minuten een gerookt bij haar raam.[/quote] Zo’n grote peeskamertjes hebben ze toch maar zelden. Drugs en prostituees is altijd een foute combi.

[quote]daarna deden we het doggystyle en toen ik bezig was rook ik een onprettige geur die uit haar vagina kwam. Het leek er ook op dat mijn condoom niet ver genoeg uitgerold was, dus was ik bang dat hij zo afvallen[/quote]begrijp nog steeds niet dat je niet weg bent gegaan.

[quote]Ik zei 100 euro maar had maar 50 betaald.[/quote] Je hebt dat mens ook nog in de problemen gebracht. Zij moet nou onder risico van bestraffing uitleggen waar die andere 50 euro zijn gebleven.

Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Je hebt er toch alles aan gedaan om iets op te lopen.

2 weken na de onveilige seks kun je een soa test laten doen.
    4-6 weken na de onveilige seks kun je een HIV test laten doen.
    Als je begint te hoesten laat je dan ook maar op TBC testen.

Reageren
    Anoniem

Bedankt voor het antwoorden.

Ik heb deze nacht niet kunnen slapen van de angst voor HIV. ik heb veel stress en heb nog altijd buikpijn en diarree en heb soms rare spastische trekken op alle plaatsen van mn lichaam. Hoe meer ik naar de symptomen kijk, hoe meer ik denk dat ik het heb. Ik ben nu 11 dagen ver, dus binnen 3 dagen zal ik mn eerste soa test doen.

Zal waarschijnlijk wel nog lang stressen tot ik zeker weet wat ik heb 🙁

Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat een deel van je klachten toch vooral te maken hebben met stress. Het zijn toch echt geen klachten van een HIV infectie binnen 10 dagen na een vermoedelijke infectie

Reageren
Reageer op: Onzekerheid HIV
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.