Hiv kenmerken 2 weken

Zijn dit hiv kenmerken?
    -kleine opgezette klier kaak
    -beetje keelpijn
    Btw dit heb ik vaker ook voor onbeschermd gepijpt
    -rommelende maag na eten en drinken
    -soort van waterbuik als ik lig
    -2 dagen diaree gehad

Reageren

2 weken erna

Reageren

Het zijn een soort van deukjes op mijn amandelen

Reageren

Nee, dat zijn geen HIV kenmerken.

[quote]rommelende maag na eten en drinken
    soort van waterbuik als ik lig
    2 dagen diaree gehad
    [/quote]
    Dat lijkt eerder op iets verkeerds gegeten of een aankomende buikgriep

[quote]-kleine opgezette klier kaak
    -beetje keelpijn[/quote]
    Dit zou eventueel van een soa kunnen zijn, maar aangezien je er vaker last van hebt zullen het je amandelen zijn waar je last van hebt.
    Ga met de klachten naar de huisarts.

Reageren

Welke soa's kunnen dat zijn?? Achter na de amandelen is het een beetje wit maar het doet niet pijn en ik heb niet echt last ervan...

Het witte is weggehaald met een wattenstaafje

Reageren

Klier is maar aan een kant

Reageren

Chlamydia en gonorroe zou kunnen.
    Maar zoals ik al schreef:
    [quote]Dit zou eventueel van een soa kunnen zijn, maar aangezien je er vaker last van hebt zullen het je amandelen zijn waar je last van hebt.[/quote].

Reageren

Ik lees net op internet dat keelpijn en een opgezette klier wel hiv kenmerken zijn...

Reageren

Je hebt zelf gezegd dat je voor de orale seks ook vaker last hebt van keelpijn en een opgezette klier. Waarschijnlijk veroorzaakt door je amandelen.
    Waarom zouden dezelfde klachten die je daarvoor ook al had nou plotseling door HIV zijn veroorzaakt?

Aangezien je hier toch ongerust over blijft en daarnaast toch nog steeds twijfels hebt of je niet zwanger zou kunnen zijn omdat je rommelende darmen hebt zoals in het andere topic, raad ik je aan om naar de huisarts te gaan met de klachten.

Reageren

Ik ben daar niet bang voor maar wil gewoon graag alles uitsluiten en heb niet eens echt last gewoon af en toe een rommelende buik denk door stress en keelpijn bij het slikken en een beetje drogen keel heb ik vaker maar kan mezelf soms moeilijk relativeren...,

Reageren

Dat snap ik. Daarom ook dat je aanraad om met de klachten naar de huisarts te gaan.
    100% uitsluiten kan alleen maar als je een test laat doen.

Reageren
    1. zeker wel hiv kenmerken!
    Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Hiv kenmerken 2 weken

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe