John (moderator)
2 mei 2021 om 19:20Aanslag op de tong kan inderdaad van het trekken van de kies zijn. Je kunt daar een mondspoeling voor gebruiken.
Romeo3 mei 2021 om 20:57Geachte John (moderator),
Vraagje :
Na het onveilig beffen en vervolgens kort daarna/daarop (binnen 24 uur ) last krijgen van een aft in het gehemelte …… ????
Gráág uw(e) expertise/verklaring op het hierboven beschreven verschijnsel.
In afwachting van uw reactie.
Hoogachtend,
Romeo
ReagerenJohn (moderator)
3 mei 2021 om 21:18Aften zijn een algemeen voorkomend verschijnsel. Bacteriën door de orale seks kunnen mede een oorzaak zijn
ReagerenHenk12 mei 2021 om 17:35Hallo john
ik heb een test voor hiv gedaan en dit was na 3,5 week risico contact nu wilde ik weten of dit betrouwbaar is deze test hebben ze onderzocht in een laboratorium en was een duo test gen 4
ReagerenJohn (moderator)
12 mei 2021 om 17:374 weken is toch echt minimaal en dan moet er in principe ook nog een controle test worden gedaan na 6-8 weken
ReagerenHenk12 mei 2021 om 17:48Dus 4 weken is echt minimaal maar hoeveel procent zit ik na 3,5 week want ik heb ergens op een forum gelezen dat na 4 weken door middel van een test gen 4 je op 98procent zekerheid zit, mijn risico contact was orale seks zonder condoom
ReagerenJohn (moderator)
12 mei 2021 om 17:51Ik kan je dat niet in percentages zeggen. Maar er moet ergens een grens zijn. 28 dagen is dan toch echt minimaal…
Reageren
Maar orale seks is eigenlijk niet eens een risico. De GGD zou je niet eens testenLynn26 mei 2021 om 16:16Hoi, 6 weken na het contact een bloedtest gedaan via een privékliniek, is onderzocht in het lab van een ziekenhuis. Test is negatief. Kan ik ervanuit gaan dat die betrouwbaar genoeg is? Weet niet of het een 3e of 4e graadstest is geweest. Ik ervaar duidelijke klachten als: huiduitslag, zichtbaar opgezette pijnlijke klier hals en verhoging. Maar test negatief.
ReagerenJohn (moderator)
26 mei 2021 om 17:22die test is zeker betrouwbaar
ReagerenRomeo1 juni 2021 om 13:32Geachte heer John (Moderator),
Wij hebben elkaar al enkele malen gesproken zie ook mijn post(s) : #68 , #75 en #77.
Zoals gezegd had ik op 17 maart 2021 een prostituée onveilig gebefd en zij had mij onveilig gepijpt , vervolgens op 04 april 2021 een hiv test gedaan met uitslag : “negatief”
Mijn vraag aan u luidt als volgt :
Ik ben van plan om morgen woensdag 02 juni 2021 nogmaals een hiv test te ondergaan dat is dan berekend vanaf 17 maart 2021 – 02 juni 2021 precies 11 weken na de daad mocht de testuitslag hiervan “Negatief” zijn kan ik dan met 99% zekerheid zeggen dat ik geen hiv heb … ????
In afwachting van uw reactie.
Hoogachtend,
Romeo
ReagerenJohn (moderator)
1 juni 2021 om 16:22Helemaal juist!
ReagerenRomeo3 juni 2021 om 09:13Geachte heer (John)Leppink(Moderator),
Ten eerste wil ik u hartelijk danken dat u mij de afgelopen 11 weken geestelijk mentaal heb ondersteund er doorheen heb geholpen door telkens weer te reageren om mijn vragen.
Als volgt zoals gezegd gisteren 02 juni 2021 om 08:30 uur in de ochtend hiv testen laten doen en gelukkig kreeg ik in de middag het bericht : “Negatief” .
Ik dank god van harte gans als gelovig man dat hij mij genadig is geweest en ik zal nu moeten herstellen/geestelijk bijkomen van de emoties van de afgelopen 11 weken. De afgelopen 11 weken waren ontzettend emotioneel ik heb mijzelf helemaal kapot gezocht op internet naar informatie mbt hiv,symptomen, etc.
Ik wens een ieder sterkte toe die zichzelf nu bevindt in de periode van afwachting tot 11 of 12 weken om zich te kunnen laten testen.
Nogmaals ik ben gelukkig “negatief” getest en zal echt nooit meer mijzelf in zo’n risico zetten/plaatsen : “it ain’t worth it” !!!
Nogmaals alle hulde lof & dank aan onze zorgprofessional de heer J. Leppink god zegene u !!!
Hoogachtend,
Romeo
ReagerenJohn (moderator)
3 juni 2021 om 13:11Graag gedaan. En nou heel snel vergeten en weer verder met je normale leven
ReagerenVera10 juni 2021 om 17:53Ik heb klachten die bij HIV passen na een risicovol contact. Ik zou graag met bijna 9 weken (8 weken en 5 dagen om precies te zijn) een combo bloedtest af laten nemen. Of is het echt raadzaam om tot 12 weken na het contact te wachten? Wil graag duidelijkheid maar natuurlijk wel een betrouwbare uitslag
ReagerenJohn (moderator)
10 juni 2021 om 17:54Dat kan vanaf 6 weken.
Reageren