- Tom29 juli 2025 om 22:05
Beste John
Ik heb een anderhalve maand geleden een risico contact gehad. Ik heb anale seks gehad met een prostituee. Het condoom is tijdens de actie losgekomen vermoed ik. Enkele dagen na dit contact heb ik diarree gekregen die langer dan een maand aanhield. Ik moet wel zeggen dat ik gedurende die periode elke dag ongeveer een 400mg caffeïneshot dronk (als pre workout om te trainen). Misschien ook niet echt de verstandigste beslissing. Wanneer ik hiermee stopte verdwenen die klachten na enkele dagen echter en werd mijn stoelgang terug vaster. Ik ben geen gewicht verloren en voelde me ook totaal niet ziek. Ik heb wel een plekje exceem gehad achter mijn linkeroor en in die periode had ik ook een mondzweer. Dit is allemaal misschien toevallig maar zou dit kunnen? Of zou ik naast deze klachten ook nog andere klachten moeten hebben?
Alvast bedankt voor de respons.
Groetjes!
2 reactiesReagerenAmb29 juli 2025 om 22:18Anoniem30 juli 2025 om 07:14Als je wilt weten of je hiv hebt opgelopen, dan zal je een hiv test moeten doen. Allerlei vage en banale klachten zeggen nl. niets over het wel of niet hebben van een hiv infectie.
Een betrouwbare hiv test kan je doen vanaf zes weken na het risico.
Reageren