Zoeken Vraag het forum

Mogelijke hiv?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Arjan

Beste…… ,

De afgelopen 6 maanden heb ik (als homoseksuele man van 27) ongeveer 6 wisselende partners gehad. Hierbij heb ik zonder condoom gepijpt en zijn er wel een aantal keer mensen in mijn mond klaargekomen. Anaal contact heb ik altijd veilig gedaan alleen 1 iemand ging zonder dat ik het doorhad zonder condoom erin alleen dit heeft niet veel langer dan 5 seconden geduurd omdat ik het toen gestopt heb. Nu ben ik 3 weken geleden 4/5 dagen ziek geweest waarin in grieperig was en heb ik een volle week wel een redelijke keelpijn gehad en is de lymfeklier in mijn rechterhals opgezwollen. Nu 3 weken verder voel ik me ik me opzich goed alleen is de gezwollen klier er nog en zweet ik wel snachts alleen dit kan ook door het weer komen nu en zweet over het algemeen vrij snel. Ik ga me sowieso laten testen wanneer het kan alleen is de GGD nu gesloten. De huisarts vandaag gebeld en die zegt dat ik moet terugbellen als de lymfeklier over 2 weken nog gezwollen kan zijn. Ben wel redelijk gestrest nu.

Vriendelijke groet

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

De opgezette lymfeklier kan een gevolg van de keelpijn zijn. Een soa kun je zo natuurlijk wel makkelijk oplopen. Sperma slikken geeft ook risico of HIV. Goed om je in ieder geval te laten testen. De GGD zou niet gesloten moeten zijn. Anders je huisarts om een HIV test en soa test vragen

Reageren
Reageer op: Mogelijke hiv?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.