- Babur18 september 2018 om 07:18
Heb afgelopen weekend in alle hitsigheid anale sex gehad met een man die ik niet ken. Ik was daarbij actief (in penetreerde hem anaal) zonder het dragen van een condoom. Ik ben in hem klaargekomen. Ik heb verder geen bloed etcetera gezien wat is vrijgekomen of iets dergelijks. Ik zot nog in de 72 uur waarin je PEP kunt nemen. Ik heb geen klachten of iets dergelijks anders dan keelpijn wat vandaag alweer weggezakt is.
Hebben jullie advies wat ik nu moet doen?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 september 2018 om 22:19Je had contact op moeten nemen met de huisarts
ReagerenNils24 september 2018 om 22:24beste mensen ik zit bang af te wachten vol stress ik heb seks gehad met een vrouw die het doet voor geld mijn eerste keer maar ik heb seks gehad met condoolm maar gepijpt zonder condoolm ze zag er mij wel wat drugsverlaafd uit ze was wel haai denk ik nederlandse origine ik heb haar gevingerd das alles moet ik nu schrik hebben op een besmetting ? Ik weet ook niet of zij dit heeft maar ze zag er mij niet echt fris uit heb gewoon veel schrik hoopelijk kan iemand mij helpen .
ReagerenJohn (moderator)
25 september 2018 om 02:23ze zag er mij wel wat drugsverlaafd uit
maar ze zag er mij niet echt fris uitEn dan toch seks gehad??? de kans op HIV is niet zo heel groot. je kunt vanaf 4 weken na het contact een test laten doen
ReagerenNils25 september 2018 om 06:32Ik heb seks. Gehad met een condoom ? Met niet fris bedoel ik echt wel haai
ReagerenNils25 september 2018 om 07:32En mijn piet heb geen puistjes er op geen zweertjes geen slechte geur geen 1 of andere vuil nat gerief dat drupt uit mijn penis die ziet er nog perfect uit anders ook geen andere klachten ik heb veilig seks gehad met condoom zij was niet ongesteld juist heeft ze mij af entoe gepijpt meer niet hoop dat ik nergens mee hoef in te zitten 🙂 na deze stoot nooit meer wil ik dit mee maken die stress voelen en twijfelen dit is niet gezond iemand die nog een antwoordje kan geven wat hij denkt ?
Reageren