- Dombo30 augustus 2017 om 17:16
Ik heb een paar dagen geleden sex gehad met een Man en dat zonder condoom. Ik stak mijn piemel in hem. Hij zei dat hij HIV had maar al lang aan de medicatie zit. Hij vertelde het mij daarna waardoor ik geschrokken ben. Nu denk ik dus dat ik het ook heb. Het vreselijke eraan is dat ik 6 weken stressen tot ik een test kan doen. Ik heb de ggd gebeld maar zij vertellen mij dat de kans nihil en op internet net zo maar ik ben ontzettend sceptisch.
1 reactieReagerenkep30 augustus 2017 om 18:12Je hebt geen slimme actie gehad en relatief een hoog risico gelopen. Als hij aan de medicijnen zit is de kans groot dat zijn viral Load extreem laag is en dus niet besmettelijk is, maar aangezien hij blijkbaar extreme risico’s neemt (toch onbeschermde anale seks ontvangen)zou hij ook een andere hiv Strain kunnen krijgen van een ander en daardoor dat de medicijnen niet meer werken. (komt niet vaak voor, maar je bent dom bezig als je ook anderen in een risico positie brengt) gelukkig was jij on top, dus is het risico eerder 1:500. Maar wel zeker de moeite om te testen. Ook op andere soa’s aangezien hij (jij en jij dus ook) hoge risico’s nemen door onveilige seks.
Reageren