Beste,
Ik heb op 14 januari sperma geslikt en ben sindsdien enorm bang dat ik hiv heb.
Ik heb zeer zware hoofdpijn. Zo erg dat ze de diagnose clusterhoofdpijn hebben als diagnose.
Heb een keelontsteking gehad
Pijnlijke gewrichten (knie)
Geel groen pus uit penis.
Ik heb maandag - dus bijna 4 weken na contact - een test gepland op hiv en soa’s. Ik verga van de stress
Ik wil er nog bij vertellen dat het om een Braziliaanse transgender ging.
Ik vind nergens bij de symptomen van hiv dat er geel groen pus uit de penis komt.
Maar door de andere symptomen maar ik mij enorm zorgen.
Je klachten lijken niet op HIV symptomen. Een andere soa kun je natuurlijk wel hebben opgelopen. Daar had je dan ook al eerder voor kunnen testen
Sperma geslikt maar je hebt pus uit je penis?
Het een heeft weinig met het ander te maken.
Laat een soa test doen en doe na 6 weken een hiv test.
Hij heeft mij ook gepijpt. Vandaar dat de pus er is waarschijnlijk.
Mijn eikel was na enkele dagen altijd vochtig en na 10-14 dagen kwam er pus uit. Dit is nog altijd zo.
Vandaag opgestaan weeral met krampen en spierpijnen in mijn benen.
Dus als de hiv test van maandag negatief is, zeker nog een nieuwe uitvoeren na 6 weken? Of nog langer wachten?
Bedankt voor uw antwoord
Het is niet zo moeilijk:
laat een urinetest doen (kan via huisarts) naar gonorroe en chlamydia. Je hebt afscheiding dus de kans is heel groot dat er een soa is,.
Zes weken na het contact een hiv test doen. Vier weken is eigenlijk wat te snel.
Beste,
Ik heb gisteren een uitgebreide test laten uitvoeren op 4 weken.
Hieruit kwam gonorroe.
Er werd ook getest op hiv1 hiv2 en p24 antigen.
Ik laat binnen 2 weken zeker een nieuwe hiv test uitvoeren maar klopt het dat deze test reeds voor 95% betrouwbaar is?
Alvast bedankt
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Beste,
We zijn nu op 5 weken. De kuur tegen gonorroe is nu 5 dagen geleden en de klachten (pus, pijn bij plassen) zijn verdwenen.
Ik blijf wel met ongelofelijk stress zitten voor hiv.
Test gedaan op 3weken 6 dagen en deze was negatief.
De klachten blijven.
Heb dit plekje op mijn hand gekregen (zie foto) en dagelijks diarree (5 - 6 per dag). Alsook heb ik regelmatig tintelingen en steken in boven armen en benen.
Zijn dit hiv symptomen?
Is het aangeraden om tussentijds eens nieuwe test te doen of wacht ik beter af tot we de 6 weken gepasseerd zijn?
Hoe betrouwbaar was de negatieve hiv 1, 2 en p24 antigen test na 27 dagen.
Ik hou het niet meer
Alles wat je noemt heeft niets met hiv te maken.
Jouw vragen zijn op zich begrijpelijk, maar alle antwoorden zijn al gegeven.
Als normtijd wordt zes weken aangehouden. Er zijn echter ook landen in Europa die met de generatie 4 combotest een window van vier weken aanhouden. Dat heeft te maken met de P24 screening in de test. Een test na drie weken en zes dagen past niet binnen de normen en de windows. Is hij daarmee waardeloos? Nee, dat ook niet. Weet dat het gros van de mensen (zeg 80%) na een hiv infectie een conversiegriep krijgen. Als je werkelijk een hiv infectie hebt, dan is de combotest vaak al veel eerder dan zes weken positief. Om daar nou een percentage aan de hangen is niet goed mogelijk en zegt ook niks.
Van gepijpt worden krijg je geen hiv. Van sperma slikken kan het wel, maar het risico is niet groot. Als je op internet zoekt naar risk hiv swallow sperm dan vind je best aardige artikelen daarover. Soms stelt men dat slikken minder risico inhoudt dan uitspugen.
Doe de hiv test na zes weken en niet eerder. Waarom niet? Omdat je dan vragen blijft stellen of 5 weken en 2 dagen ook voldoende was. Zes weken is zes weken. je kan dus op 25 febr. een test doen, dat is al volgende week dinsdag.
Bedankt voor je helder antwoord.
De diarree maakt me wel zorgen. Ik heb hier anders nooit last van. Sedert het onveilig contact heb ik last van meerdere kwaaltjes.
Van zodra ik heb gegeten, grommende darmen en meteen lopende diarree. Dit is een virus. Vandaar mijn schrik.
Ik heb een afspraak gemaakt voor een nieuwe test volgende woensdag.
Alle scenario’s blijven in mijn hoofd spelen en ik word er zot van.
Het is inderdaad nog maar een week maar mijn dagelijks leven is sedert 14 januari volledig verstoord. Ik weet het is mijn eigen fout en moet de gevolgen dragen. Maar dit maakt het niet gemakkelijker.
Indien het negatief is na 6 weken, kan ik heel dit verhaal dan ook achter mij laten of is er nog steeds kans en moet ik dan nog steeds testen na 3 maand?
Bedankt voor uw reactie
Last van je darmen kan ook heel goed veroorzaakt worden door stress. Vlak het effect van de wisselwerking tussen hersenen en darmen niet uit!
Een hiv test na zes weken is voldoende betrouwbaar. Als je die test laat afnemen, bespreek je onzekerheid dan ook even met de arts of verpleegkundige. Deze kan jou beter van informatie voorzien dan een forum via het internet. Niet dat de informatie anders zal zijn, maar een gesprek is altijd anders dan een forum.
Beste,
Ik laat mijn bloed anoniem testen in België.
Bij de hiv test staat volgende als uitleg:
De HIV-test, die door ons wordt uitgevoerd, gebeurt op bloed en spoort zowel de antistoffen tegen het HIV-virus op als het antigeen (p24-antigeen) van het HIV-virus zelf.
Deze test kan reeds uitgevoerd vanaf 10 dagen na het opgelopen risico, maar is alleen 100 % betrouwbaar in geval het resultaat positief is. Indien het resultaat negatief is, moet de test na 6 weken opnieuw uitgevoerd worden. Laat u zich pas prikken 6 weken na een mogelijk opgelopen risico dan is een negatief resultaat wel betrouwbaar en dient de test geen 2de maal uitgevoerd te worden
Kan iemand van jullie hieruit afleiden welke test er gedaan wordt?
Is dit dan een RNA test? 4e generatie? Of 3e generatie test?
Sorry voor de vraag. Jullie denken wacht gewoon nog een week af maar de onzekerheid maakt me gek.
De diarree is ondertussen minder hevig maar nog steeds geen normale stoelgang.
Ook zie ik geen opmerkelijke opgezette klieren maar mijn oksels voelen warm en kreeg regelmatig pijnscheuten onder mijn oksel die uitstralen naar mijn boven armen. Of heeft dit niets met hiv te maken?
Ik had gonorroe maar deze is ondertussen 1 week geleden behandeld. De kwaaltjes blijven maar komen sedert dat oerdomme onveilig contact.
Bedankt alvast voor het antwoord!
Ik kan je niet zeggen welke test ze gebruiken. Het zou een combinatie van 2 testen kunnen zijn, maar dat zou je dan daar moeten navragen. De klachten die je beschrijft hebben niks met HIV te maken