- Veelangst8 juli 2018 om 07:52
Hallo,
Inmiddels 7 weken geleden onbeschermd orale seks gehad terwijl condoom afgegleden is bij het terugtrekken op het einde van de seks. Ik heb hierbij dus een aanzienlijk risico genomen indien vrouw HIV had.
Symptomen zijn als volgt:
– uitslag op rug (zie foto, lijkt op rode puistjes en rood omgeven voor sommige) + witte afscheiding op tong na 5 weken
– gezwollen klier in oksel
– na 1 week uitslag op penis maar is ondertussen weg
Op 5 weken HIV duo test gehad die negatief is teruggekomen.
Wat denken jullie gezien deze symptomen. De uitslag op de rug maakt me de meeste zorgen. Ik ga momenteel door een periode van aanhoudende stress, dus misschien heeft het daar mee te maken?
Alvast bedankt!
Groetjes
Bijlagen:
35 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 juli 2018 om 08:51Het zijn in ieder geval geen HIV symptomen
ReagerenVeelangst8 juli 2018 om 11:38Ik dacht dat huiduitslag en gezwollen klieren net wel bij de symptomen van een acute infectie hoorden?
Klier is inmiddels reeds 2 weken gezwollen.. en huiduitslag betert eindelijk na 2 weekjes. Mij doet het ook denken aan de macolupapulaire uitslag waar zoveel over wordt gesproken.
Groetjes
ReagerenJohn (moderator)
8 juli 2018 om 14:20Maar je hebt toch geen HIV?  je hebt toch de test gedaan…..
ReagerenVeelangst8 juli 2018 om 14:39Is toch niet 100 procent zeker na 5 weken?
ReagerenJohn (moderator)
8 juli 2018 om 14:43nagenoeg 100%
ReagerenVeelangst8 juli 2018 om 19:27En heb je enig idee wat die huiduitslag kan zijn. Zou dit door stress of zweten kunnen worden uitgelokt? Staat er inmiddels reeds 2 weken..
Negatieve test zou ook nog kunnen switchen gezien de window periode veronderstel ik.
ReagerenJohn (moderator)
9 juli 2018 om 00:49Ik ken geen gevallen, waarbij de laatste nieuwe testen zijn gebruikt, die dan nog veranderden. Stress en transpireren kunnen een oorzaak zijn.
ReagerenAnoniem10 juli 2018 om 20:30Na 7 weken is hiv pas detecteerbaar in het bloed, als je hiv zou hebben zou de test gelijk wel positief zijn.
Heb je geen hiv dan moet je bij 12 weken nog een test doen ter bevestiging.
ReagerenJohn (moderator)
11 juli 2018 om 01:12Dat is nonsens. Hiv kan met de huidige testen al bij 4 weken worden aangetoond
ReagerenVeelangst12 juli 2018 om 19:25Vandaag na 50 dagen nog eens geweest voor bloed test. Test was negatief! Nu nogmaals teruggaan binnen 1 maand zodat ik dit hopelijk achter me kan laten.
Groetjes
ReagerenAnoniem19 juli 2018 om 06:49beste Tandor,
Ik werd vannacht wakker van buikkrampen, en had diarree, ook toen ik op de wc zat brak het zweet mij uit opeens.
Zijn dit symptomen van hiv, ik had de volgende morgen geen last meer van krampen.
Gr. Anoniem
ReagerenNiet overdrijven19 juli 2018 om 07:20@Anoniem
Overdrijf nou niet eens! Je moet meer symptomen hebben dan dat, iedereen krijgt ooit eens een vervelendheid zoals misselijk of diarree met buikkramp ?
ReagerenJohn (moderator)
19 juli 2018 om 10:15dat heeft met HIV niks te maken
ReagerenDiscreet20 februari 2023 om 03:17Vlooien beten
Reageren