Zoeken Vraag het forum

Hiv symptomen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Veelangst

Hallo,

Inmiddels 7 weken geleden onbeschermd orale seks gehad terwijl condoom afgegleden is bij het terugtrekken op het einde van de seks. Ik heb hierbij dus een aanzienlijk risico genomen indien vrouw HIV had.

Symptomen zijn als volgt:

– uitslag op rug (zie foto, lijkt op rode puistjes en rood omgeven voor sommige) + witte afscheiding op tong na 5 weken

– gezwollen klier in oksel

– na 1 week uitslag op penis maar is ondertussen weg

Op 5 weken HIV duo test gehad die negatief is teruggekomen.

Wat denken jullie gezien deze symptomen. De uitslag op de rug maakt me de meeste zorgen. Ik ga momenteel door een periode van aanhoudende stress, dus misschien heeft het daar mee te maken?

Alvast bedankt!

Groetjes

35 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het zijn in ieder geval geen HIV symptomen

Reageren
    Veelangst

Ik dacht dat huiduitslag en gezwollen klieren net wel bij de symptomen van een acute infectie hoorden?

Klier is inmiddels reeds 2 weken gezwollen.. en huiduitslag betert eindelijk na 2 weekjes. Mij doet het ook denken aan de macolupapulaire uitslag waar zoveel over wordt gesproken.

Groetjes

Reageren
    John (moderator)

Maar je hebt toch geen HIV?   je hebt toch de test gedaan…..

Reageren
    Veelangst

Is toch niet 100 procent zeker na 5 weken?

Reageren
    John (moderator)

nagenoeg 100%

Reageren
    Veelangst

En heb je enig idee wat die huiduitslag kan zijn. Zou dit door stress of zweten kunnen worden uitgelokt? Staat er inmiddels reeds 2 weken..

Negatieve test zou ook nog kunnen switchen gezien de window periode veronderstel ik.

Reageren
    John (moderator)

Ik ken geen gevallen, waarbij de laatste nieuwe testen zijn gebruikt, die dan nog veranderden. Stress en transpireren kunnen een oorzaak zijn.

Reageren
    Anoniem

Na 7 weken is hiv pas detecteerbaar  in het bloed, als je hiv zou hebben zou de test gelijk wel positief zijn.

Heb je geen hiv dan moet je bij 12 weken nog een test doen ter bevestiging.

Reageren
    John (moderator)

Dat is nonsens. Hiv kan met de huidige testen al bij 4 weken worden aangetoond

Reageren
    Veelangst

Vandaag na 50 dagen nog eens geweest voor bloed test. Test was negatief! Nu nogmaals teruggaan binnen 1 maand zodat ik dit hopelijk achter me kan laten.

Groetjes

Reageren
    Anoniem

beste Tandor,

Ik werd vannacht wakker van buikkrampen, en had diarree, ook toen ik op de wc zat brak het zweet mij uit opeens.

Zijn dit symptomen van hiv, ik had de volgende morgen geen last meer van krampen.

Gr. Anoniem

Reageren
    Niet overdrijven

@Anoniem

Overdrijf nou niet eens! Je moet meer symptomen hebben dan dat, iedereen krijgt ooit eens een vervelendheid zoals misselijk of diarree met buikkramp ?

Reageren
    John (moderator)

dat heeft met HIV niks te maken

Reageren
    Discreet

Vlooien beten

Reageren
Reageer op: Hiv symptomen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.