Zoeken Vraag het forum

Hiv symptomen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Goedemiddag,

Ik heb bijna 3 maanden geleden sex gehad met prostituee, alles veilig met condoom.

Nu heb ik tot nu toe geen koorts, eczeem etc gehad maar laatste dagen wel last van kramp in handen en voeten en af en toe tintelingen. Zijn dit acute hiv symptomen of is dit niet mogelijk?

Had namelijk gelezen dat je hier ook neuro klachten van kunt hebben of maak ik mijzelf gek.

Ps een normaal bloedonderzoek van huisarts kwam al niks uit en heb ook geen soa”s.

Groetjes onzeker iemand

3 reacties
    Reageren
    yordi1

Ik denk meer dat dat angstsymptomen zijn ter gevolge van de angst voor HIV.
    Zoals je al aangeeft heb je het veilig gedaan: Dus is er eigenlijk geen kans op HIV.
    En je hebt je laten testen.. je zou nog een test kunnen doen als je bezorgd bent.

Reageren
    Anoniem

Ok dank je wel.
    Ja ik weet ook wel zeker dat de kans nihil is op hiv maar maakte mij toch zorgen om die prikkels of iets, vraag me af wat dat voor klachten zijn als je echt ineens acute hiv hebt, is dat echt uitval/pijn etc?

Reageren
    Anoniem

Zo kun je toch onmogelijk HIV krijgen.

Je bent je vooral zelf onnodig gek aan het maken

Reageren
Reageer op: Hiv symptomen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.