Goedenavond, ik heb een rna test laten uitvoeren omdat ik heel veel stress en nerveus ben voor HIV. Deze is negatief. Echter hoe betrouwbaar zijn deze na zoveel dagen? Heb hem gedaan bij one day clinic
Ik heb de volgende klachten. Soort van keelpijn wel met bultjes achterin mijn keelholte. Zitter er nu 4 weken. Daarbij last van mijn knieën.
Ik meet mijn temperatuur ook elke dag en merk dat deze in de late middag/avond soms oploopt naar 37.7. Daarna rond 11 uur is deze weer rond de 37 en vroeg in de morgen soms zelf 36.3.
Voor mijn gevoel maak ik mezelf helemaal gek. Ongeveer 4.5 week geleden ben ik top geweest voor 2 minuten (onbeschermd)
Kan iemand me duidelijkheid geven?
De test zelf is betrouwbaar. Het schommelen van je lichaamstemperatuur is normaal en dat hoef je ook niet voortdurend te meten. Als je koorts krijgt van een conversiegriep, merk je dat wel vanzelf, want die is dan hoger dan 39 graden. En daar ben je dan wel ziek van.
Keelpijn is een verschijnsel dat in deze rijd van het jaar vrij veel voor komend is. En je knieen hebben met HIV helemaal niets te maken. Je kunt bij 6 weken een combo test laten doen.
Dank John voor je antwoord.
Echter hoe nauwkeurig is deze test? Ik lees namelijk op internet dat deze boven de 95% zit na 23 dagen. Is dan nog een test echt nodig? Maar 37.7 in de avond (nu) is dus normaal?
Kunnen mijn knieen pijn doen door stress? De rest zoals keelpijn ook? Wat kunnen dan bultjes in de keelholte zijn? Deze zitten er nu al echt een tijd. Ze worden niet erger maar gaan ook niet echt weg. De keelpijn opzich komt en gaat. en zit voor mijn gevoel voornamelijk bij mijn adamsappel \ strottenhooft.
Dank!
De test zal idd rond 95% liggen. Een combo test bij 6 weken hoger dan 99%. Je kunt zelf een keuze maken over wat je wilt
Keelpijn heerst. En over de bultjes in de keel kan ik zo ook niets zeggen. Maar kan ook een gevolg van stress zijn. Over de knieën kan ik zo niets zeggen zonder enige vorm van onderzoek. Je .lichaamstemperatuur is normaal
Ik zie net dat je ook al andere topics hierover had. Begonnen op 1 december..
Je schrijft nu dat je top bent geweest. Seks als top is gerelateerd aan anale seks. Je hebt geen orale seks gegeven? Ik kan het namelijk niet meer volgen. Zou je nou eens precies kunnen uitleggen wat er wel en niet is gebeurd?
Klopt, ik heb geen Orale seks gegeven alleen als top gedaan. (kort)
Daarna heb ik dus na 5 dagen klachten gekregen die begonnen met slikpijn. en na een aantal dagen kreeg ik die bultjes in de keel. Na 3 weken, (23 dagen) bij One day geweest en daar de RNA test dus genomen. (negatief)
Ik slaap al nu sinds die tijd behoorlijk slecht tot niet omdat ik me zo druk maak om deze domme fout. (nooit moeten doen) Na 3 weken ben ik ook bij de dokter geweest maar die kan\kon niks raars vinden verder. Ik merk dat ik soms niet meer echt helder ben maar dat komt denk ik omdat ik zo slecht slaap. Net alsof je afwezig bent van de wereld. Ik denk dat de stress en angst hierin de overhand gaat nemen.
Net weer mijn tempratuur gemeten kom ik uit op 37.2. Verder hou ik dus wel mijn keelklacht met een keelpijn die dus meer bij mijn strottenhoofd adamsappel zit ipv achterin mijn keel echt. met wel een gevoel soms van moeite met slikken maar doet geen pijn.
Verder ervaar ik dus problemen met mijn knieën, soms van die steekpijnen om mijn knie maar huidig ook niet.
Je hebt dus wel onbeschermde anale seks gehad. Dan was er wel een risico. Maar de klachten die je nu hebt hebben daar dus niets mee te maken. Ik denk dat het dan toch allemaal stress/angst klachten zijn. En je lichaamstemperatuur is normaal zoals ik al eerder schreef. Dus stop met het controleren daarvan. Je hebt er namelijk helemaal niks aan
Als je al zo'n lange tijd slecht slaapt, dan gaat dat zijn tol eisen. Het verbaast mij niet dat je dan allerlei lichamelijke klachten krijgt. Ook je weerstand leidt eronder waardoor je griep, verkoudheid, corona gemakkelijker kunt oplopen.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Even een update vanuit mij 😀
Na 6 weken nu ook getest met een antilichaamstest. Deze was ook negatief. Daarbij ook gelijk syfilis chlamydia en gonorroe zelf gedaan ook negatief!
Mensen, stress kan bijzonder veel met je lichaam doen. Waardoor je allemaal klachten krijgen. Laat je testen en ga door!