- Stomste fout in mijn leven !10 mei 2018 om 11:40
Beste Tandor,
Hier iemand die gigagantische stom dom was en russiche roulette heeft gespeeld. Ik ben op 30 maart naar een prostituee geweest en heb heel erg risico gelopen met onveilige sex. We hadden allebei xtc op en wat gebeurt er dan helaas allen remmingen weg en dan sex zonder condoom gehad zowel vaginaal als anaal. Dus geen excusses of reacties aub van mensen die gaan reageren van stomme domme eigen schuld, want ik ben helemaal leeg,vol,kapot van schuldgevoel….na 17 dagen heb ik soa testen op chlamidia, goeneroe, en hiv gedaan bij ggd. Test was negatief, omdat hiv veel te vroeg was heb ik de hiv test na 30 dagen weer opnieuw gedaan maar dan bij stadskliniek rotterdam, ik hield het niet meer, hoofdpijn, aanhoudende diaree na beeindigen antibiotica kuur voor kaakontsteking al 2 weken of toch hiv ??? Nu ook lichte huiduitslag op mijn benen en armen maar minimaal. As donderdag ga ik weer voor een complete test naar de ggd dan is het 6 weken 47 dagen geleden. Ik trek het niet meer blijf lezen naar symtomen van hiv besmetting, door mijn klachten ik sta er mee op, slaap slecht, ga er mee naar bed, krijg zweet aanvallen als ik er aan denkt wat er gebeurt is en dat ik hiv hebt. Kunnen die symtomen al opspelen die ik nu heb terwijl de test negatief was op 30 dagen na onveilige zeer risico vol contact ? Dus nu 11 dagen geleden bij laatste test? Is er een geval bekend dat een hiv test na 30 dagen nog positief werd in nederland bij 47 dagen ? En is die dan betrouwbaar als die as donderdag ( 17 mei) negatief is?
Sorry maar ik maak me eigen helemaal knetter knetter gek….
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
10 mei 2018 om 13:27Een HIV test bij 4 weken is al voor 98% betrouwbaar met de laatste nieuwe testen die worden gebruikt. Het is niet erg waarschijnlijk dat die uitslag nog veranderd. Bij 6 weken weet je helemaal zeker dat je dan geen HIV hebt
ReagerenStomste fout in mijn leven !10 mei 2018 om 14:18Bedankt alvast Tandor,
Wat en 1 malige super domme aktie is geeindigd in een waredag en nachtmerrie…vergat er bij te schrijven dat ik ook nacht zweet en al weken lichte keelpijn hebt…as donderdag is het dan 47 dagen dus bijna 7 welen geleden. En laat ik weer alles testen….als je mijn klachten leest zijn dat al symtomen van hiv ? Of laat ik me gek maken door internet? Zo snel deze symtomen? Ik eet amper en wellicht door de spanning em de diareee door de antibiotica kuur of en ook de spanning ? Hepatitis b is wel pas alleen na 12 weken te testen in je bloed toch ? Ik voel me echt de grootste loser die er is…wat ik gedaan hebt…probeeerde zelfs vele malen de prostituee die op kinky.nl nog steeds adverteerd te appen en mailen en bellen om te vragen of ze ook haar regelmatig laat testen??? Maar ze neemt niet op en reageert nergens op….dat leverd de extra negatieve spanning en angst op ??? Maar ja eigen schuld van mij….stom stom…
ReagerenStomste fout in mijn leven !26 mei 2018 om 09:37Tandor
Al lijkt het nornaal gesproken niet lang erna ik heb dus na de 30 dagen dus vorige week op 47 dagen na dat zeer hoge risico sexcontact met de prostitue vaginaal en anaal zc. En de rest……gedaan. En tot Nu toe was de test negatief. Dus de vele symtomen die ik al weken heb zoals diaree hoofdpijn en huiduitslag op bovenbenen en bovenarmen en misselijk zouden dan ergens anders van moeten komen toch? De huisarts weet inmiddels van mijn domme actie en die heeft mij op allerlei andere dingen bloed geprikt incl nog eens hiv omdat ik zo angstig blijft. Maar de antibiotica kuur waar na de diaree was begonnen na 27 april zou dat dan echt nog de reden kunnen zijn van al deze klachten die ik nu nog heb? Wel erg lang of dan toch de spanning /angst voor hiv in mijn koppie.
Bedankt tot zover….
ReagerenJohn (moderator)
26 mei 2018 om 11:10Je klachten worden in ieder geval niet door HIV veroorzaakt. Als je na 42 dagen een negatieve test mag je daar we vanuit gaan
ReagerenStomste fout in mijn leven27 mei 2018 om 13:11Scheelt alweer een hoop stress en spanning. Ja nu nog wachten tot de 12 weken.
ReagerenBoeroe30 november 2018 om 15:13Ben je alweer beter ?
Reageren