Kan je HIV krijgen door te pijpen zonder condoom? Hij is niet in mijn mond klaargekomen maar weet niet hoe het werkt met voorvocht. Ik heb wel een gaatje in mijn kies waar af en toe bloed uit komt (word binnenkort gevuld) weet niet of dat risico is?
Tweede vraag: Omdat ik zo bang ben wil de man in kwestie voor mijn geruststelling zich laten testen, als deze test negatief is (of hiv nog niet aantoonbaar is), heb ik geen kans om besmet te zijn toch?
Je moet jezelf laten testen. Dat is de enige manier om zekerheid te krijgen. Als hij namelijk te vroeg test en HIV nog niet aantoonbaar is wil dat niet zeggen dat je geen HIV infectie kunt oplopen. Maar de kans om HIV te krijgen van orale seks is wel uiterst klein
Geld dat voor beide partijen john ?
Kan hij hiv op lopen door zich te laten pijpen ? Of is die kans verwaarloosbaar klein ? (Minder dan 1 procent?)
@ Michiel
Je moet nou niet ook nog vragen gaan stellen in andere topics... Hou het bij je eigen topic. Ik ga jou toch echt geen uitleg geven over vragen en antwoorden van anderen in andere topics