- Bison31 december 2018 om 14:59
Hallo,
Ik weet dat dit onderwerp al meerdere malen besproken is maar dit is er een variant van: ik heb me vorige week oraal laten bevredigen door een dame waarvan ik haar HIV status niet ken. Eerst had ik geen zorgen maar nadien begon ik toch wat onrustig te worden, na heel wat opzoekwerk kwam ik tot de conclussie dat er bij orale bevrediging niet meer is dan een theoretisch risico voor de insertieve partner (degene die oraal bevredigd word). Ik dacht: ok, geen zorgen, na nog wat rondneuzen kwam ik op een blog terecht van een jonge gast die beweerd geïnfecteerd te zijn met HIV door een hoge virale lading in speeksel via zijn urineweg (pisgaatje) of zijn slijmvlies op de eikel. Er was geen sprake van bloedend tandvlees/wondes of zweren noch andere soas. Ik ben uiteindelijk naar de dokter gegaan, alles negatief, over 4 weken nieuwe test.
1) is dat uberhaupt mogelijk dat je zo geïnfecteerd geraakt? Ik heb daar toch mijn twijfels bij…
2) is er ooit al eens een geregistreerd geval geweest van hiv infectie via insertive orale sex ? Eventueel via hoge virale last in speeksel?
Grtn
2 reactiesReagerenBison3 januari 2019 om 21:59??
ReagerenThomas3 januari 2019 om 22:17Succes tegenwoordig duurt het heel lang voordat je antwoord krijgt.
Reageren