Zoeken Vraag het forum

HIV na oraal gegeven en anaal ontvangen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem1997rp

Goedemorgen,

Ik ben gisteren in een darkroom geweest naar een glory hole.

Hier kwam een man en die stak zijn penis door het gat, ik heb hem eerst afgetrokken en daarna vervolgens een condoom gegeven. Die deed hij om zijn penis, vervolgens heb ik hem oraal bevredigd. Zo’n 3 minuten, daarna hebben we anale seks gehad (ik ontvangend). Alles is gebeurd met (dezelfde) condoom.

Moet ik me ergens zorgen om maken? Ik heb verder geen klachten o.i.d. Het is meer de angst.

5 reacties
    Reageren
    Michiel

Je geeft zelf al aan dat alles gebeurd is met condoom. Zolang het condoom niet is gedcheurd of afgegleden zou je je normaal gesproken geen zorgen hoeven maken, je hebt immers SAFE-SEX Gehad.

Mocht je het nou niet vertrouwen kun je met 14 dagen altijd een Chlamydia en Gonneroe test doen, en met 6 weken een test op Syfilis HIV en Hepatitis B.

Je kunt je kosteloos laten testen bij een van de GGD’s bij jou in de buurt, aangezien MSM onder de Risicogroep valt bij de GGD

Reageren
    Anoniem

Dit vormt geen risico, zoals Michiel al schreef.

In een zeldzaam geval zou gonorroe/chlamydia wel kunnen, stel dat jij het in je mond/keel hebt, dan zit het na pijpen aan het condoom, en als hij die daarna bij jou naar binnen doet, dan kan je jezelf besmetten.

Hiv krijg je zo echter niet.

Reageren
    Michiel

Klopt wat Anoniem zegt, en met jezelf besmette bedoelt Anoniem dat je dus al besmet zou zijn geweest en de infectie dus verplaats zou hebben. (Overgebracht van keel naar anus) maar dan zou je dus al besmet moeten zijn geweest en dat heeft dan niks met de weder partij te maken

Reageren
    Duizend maal dank

Allen, duizend maal dank voor jullie antwoorden!

Reageren
    Michiel

Niks te danken, enige wat ik mee kan geven vertrouw je het niet maak afspraak bij de GGD. Testen is de enige mogelijkheid om voor jezelf 100 procent zekerheid te geven.

Reageren
Reageer op: HIV na oraal gegeven en anaal ontvangen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.