Goedemiddag,
Op 18 oktober heb ik een man afgetrokken door een glory hole, daarna een condoom gegeven, die heeft hij om gedaan. Toen heb ik hem oraal bevredigd (met condoom).
Vervolgens heb ik helaas het risico genomen om anale seks te hebben (ik ontvangend). Toen we begonnen heb ik gezien dat de condoom nog om zat. Ik heb niet gemerkt/gezien of de condoom is afgegleden/gescheurd.
Toen hij eenmaal terugtrok hoorde ik wel dat hij de condoom in de prullenbak gooide en ik hoorde het vallen, dus het leek me niet leeg/lek. Ik kende de man verder niet. Ik heb geen sperma gevoeld/gezien in mijn anus. Lekt sperma direct uit je anus als dit er in zit? Of zou het te merken moeten zijn?
Nu heb ik griep/corona klachten. Het is irrationeel maar ik heb enorm veel angst. Vanaf wanneer kan ik testen en er vanuit gaan dat ik niets ben opgelopen? Er stiekem vanuitgaande dat alles eigenlijk wel “goed” moet zijn gegaan.
Op basis van wat je beschrijft is er geen risico op hiv.
Wat je zelf al schrijft: griep/corona klachten.
Als je desondanks een test wilt doen, dan kan dat vanaf 6 weken na 18 oktober.
Bedankt voor je reactie.
Mits de condoom niet gescheurd/afgegleden is. Ik heb de condoom niet gezien toen hij terug trok.
En de 4e generatie test na vier week? Ik ben nogal angstig en kijk enorm uit naar het moment dat ik een zelftest kan doen.
Een 4e generatietest is betrouwbaar na 6 weken. En dat is geen zelftest, wel te verstaan. Een 4e generatietest is een test waarbij een buisje bloed wordt afgenomen dat wordt onderzocht in een laboratorium.
Wederom dank voor je reactie.
Hoe kijk je hier dan naar (zie ook welke tijden zij adviseren om de test af te nemen)?
https://www.soapoli-online.nl/webshop/soa-testen-man/combi-man-chlamydia-gonorroe-syfilis-en-hiv
Waarom vraag je het dan hier cq. aan mij?
De test die daar wordt gedaan is met een minieme hoeveelheid bloed. Dat is een andere test dan die waarbij bloedserum wordt gebruikt.
Ik zou deze test niet doen.