Lang moe na grieperig weekje

4 weken geleden ben ik een week echt flink verkouden geweest, ik denk zonder koorts. Maar daarna heb ik nu al drie weken last van vermoeidheid, geregeld hoofdpijn, dicht oor een algehele slapte en niet fit. Elke inspanning vermoeit me.
    Ik heb in juni onveilige seks gehad en nu ben ik erg bang voor een hiv besmetting. Hoe meer ik erover lees, hoe meer ik denk dat ik besmet ben. Postvirale vermoeidheid kan toch heel goed voorkomen na een HIV infectie???
    Deze week heb ik een test afspraak bij de ggd. Maar ondertussen slaap ik bijna niet meer van de angst!
    Is dat terecht?

Reageren

Heb je op dit forum die angst niet al vaker besproken> Je bericht komt me nl. nogal bekend voor.

Misschien is dit de oorzaak:

"Hoe meer ik erover lees, hoe meer ik denk dat ik besmet ben."

Reageren

Of dit: "ben ik een week echt flink verkouden geweest"?

Reageren

Ik weet niet wie je bent maar voor mij is dit de eerste keer dat ik hier iets plaats op dit forum.
    Ik heb al wel veel berichten gelezen maar dat geeft nogal tegenstrijdige meningen.
    Eigenlijk ben ik bijna nooit ziek dus nu raak ik wel behoorlijk gestresst

Reageren

Is John ook bereikbaar voor vragen? Die heeft tenminste antwoord en zit niet het forum af te vinken

Reageren

Jouw klachten hebben totaal niets met hiv te maken. Wel met verkoudheid en angst.

Reageren

Of dat terecht is kan ik niet zeggen. Maar HIV klachten zijn het volgens mij niet.  Het kunnen wel gevolgen van de griep of corona zijn

Reageren

@an0niem

Ik heb er in een ander topic ook iets over gezegd. Je geeft ongepaste reacties. Jij kunt helemaal niet weten of iemand al eerder een reactie of een vraag over hetzelfde onderwerp heeft geplaats. Maak dan ook niet dit soort insinuaties.

Stop met dit soort reacties.

Dit is dan voor jou strike 2.

Strike 3 is block

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Lang moe na grieperig weekje

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe