- Anoniem1 april 2023 om 17:48
Hallo allemaal. Ik heb in een dronken bui, op een openbaar toilet nadat er geen wc papier te vinden was. Een zakdoekje van de grond gepakt. Het leek schoon. Toen ik aan het afvegen was, bleek dat niet het geval te zijn.
Kan ik nu besmet zijn met hiv? Omdat je met afvegen vaak ook afscheiding meeneemt. Of stel er had sperma op gezeten? Of toch een klein beetje bloed?
Ik maak me veel zorgen
8 reactiesReagerenAnoniem1 april 2023 om 17:50Ik krijg de indruk dat dit niet de eerste keer is dat je zo’n soort vraag hebt gesteld. Hoe dan ook het antwoord is kort: nee.
ReagerenAnoniem1 april 2023 om 17:55Het leek net of mijn vraag niet verstuurde vandaar. Dit is de eerste keer dat ik zo een vraag stel?
Maar je komt toch met je slijmvliezen in contact met lichaamsvocht?
ReagerenAnoniem1 april 2023 om 18:03Hiv virus overleeft buiten het lichaam maar heel kort. Dat is dus al lang dood als het op toiletpapier zit.
ReagerenAnoniem1 april 2023 om 18:15Ook als de vloeistof nog nat is?
Reageren
Of nat bloed?Anoniem1 april 2023 om 18:20Het is een absurdistisch scenario. Dit is dus ook mijn laatste reactie.
ReagerenAnoniem1 april 2023 om 18:27Bedankt voor al je reacties! Nou het is echt zo gegaan en ik maak me gewoon veel zorgen.
ReagerenAnoniem1 april 2023 om 19:01Is er iemand op dit forum die wel normaal en empatisch kan reageren? Ik maak mij veel zorgen en ik heb het idee dat er niet serieus op mijn vraag wordt in gegaan.
In meerdere topics, zie ik onaardige reacties terug van ik denk dezelfde ‘anoniem’.
ReagerenAnoniem1 april 2023 om 19:22Wat is er onduidelijk aan mijn antwoord: nee, er is geen risico.
En mijn toelichting die ik daarna geef?
Wat verwacht je?
Reageren