- Jeffrey24 februari 2017 om 01:40
Hallo beste mensen
Mijn vraag hier is of er iemand mij kan helpen met andwoorden ik hen 2,5 week geleden onveilige sex gehad met een meid die ik achteraf niet helemaal vertrouwd wamt toen wij sex hebben gehad en ik in haar ben klaargekomen zat er op mijn penis wit slijmerig troep zal dit mijn eigen sperma zijn geweest of is zal zij besmet zijn daar is mijn grootste angst.
Want zelf vertelt zij mij dat ze schoon is maar ik heb nou last van mijn keel en ik moet veel plassen en in de nacht wordt ik wakker en dan zweet ik.
Ik ben al getest op gonorroe en chlamydia en dat heb ik niet dus mijn grootste angst is nou wel hiv ik hoop dat iemand mij meer informatie wilt geven over deze symptomen
Groetjes Jeffrey5 reactiesReagerenkep24 februari 2017 om 07:40Kans is niet heel groot. Dat witte kan jou spermacellen zijn of vaginale slijm dat heeft niets met hiv te maken. Last van je keel is momenteel niet gek, door het weer etc. Ars keelpijn is toch wel heftig hoor en dan zou je veelal ook huiduitslag en opgezette klieren(niet lokaal en dus overal in het lichaam) test na 4 weken voor je gemoed. Ik vermoed dat je geen hiv hebt.
Voortaan wel met condoom, want chlamydia, hiv en herpes loop je wel snel op bij onveilige seks.
ReagerenJeffrey24 februari 2017 om 17:03dan hoop ik niet dat ik niet die 1 persoon ben van de 2000 personen doe hiv kan krijgen. ik merk ook dat na het plassen wat witte pus uit mijn urinebuis komt en ik heb geen gonorroe of chlamydia dus mijn angst wordt groter en ik moet nog een week wachten voor de test op hiv ik zit zwaar in de stress help mij alsjeblieft met wat informatie want het vreet mij van binnen op
ReagerenJohn (moderator)
24 februari 2017 om 18:12Ook dat is geen teken van HIV. Hoe lang na de seks ben je getest op chlamydia en gonorroe?
Reagerenkep24 februari 2017 om 19:29Begrijp dat je angst hebt, maar even rationeel denkend de kans is 1/2000 indien de vrouw in kwestie hiv positief is. De kans dat een vrouw (en bij sexwerkers in Nederland helemaal laag) in Nederland überhaupt hiv positief is, is minimaal. Er zijn in Nederland ongeveer 4duizend vrouwen met Hiv, waarvan meer dan 80% medicijnen neemt, waardoor het virus niet meer meetbaar is en dus ook niet overdraagbaar is. Natuurlijk is de kans nog steeds niet 0, maar vandaar dat ik zeg dat de kans erg laag is. De meeste hiv overdrachten bij hetero is bij herhaalde seks met hiv positief persoon en dus niet eenmalig contact. Verder is pus uit je penis na plassen geen teken van hiv. Ook niet van chlamydia en/of gonno. Het klinkt eerder dat je misschien je penis een soort van uit knijpt om laatste druppels eruit te krijgen en daardoor je voorvocht krijgt. Chlamydia en gonno symptoom is juist druppel/slijm voor plassen en meestal in de ochtend een aardig duidelijke druppel en door de dag merken de meeste mensen het niet eens.
ReagerenJeffrey25 februari 2017 om 23:01beste tandor en kep
hartelijk bedankt voor jullie reactie terug ik heb 2 weken na onveilige sex mij laten testen op gonorroe en chlamydia en de testen waren goed. En wat kep zegt dat ik mijn penis uitknijpt dat doe ik nou wel want ik ben overal allert op en dan zie ik een witte druppel ik hoop dat kep gelijk heb want dat zal een zorg minder zijn voor mij maar mijn grootste zorg blijft tot dat ik getest ben op hiv en dat kan pas over 1,5 week en dan weet ik het en ik hoop dat ik niks ben opgelopen want ik zit zwaar in de stress maar nogmaals ben ik kep en tandor zeer dankbaar dat jullie mij een beetje geruststellen en ik hoop dat jullie gelijk hebben
Reageren