- Sammy24 november 2022 om 21:04
Ik heb alleen nog hoop in wat jij me verteld hebt. Maar ik heb nog tintelingen nachtzweet spierpijn keelpijn buik maakt geluiden af en toe diarree mondhoeken zijn kapot en kleine soort zweertjes in de mond. De huisarts zegt over een week weer testen en ik ben zo bang man. Ik heb op 4,6 en 10 weken laten testen en die waren negatief. Al die klachten na orale sex. Je hebt al vaak genoeg gezegd dat ik het niet heb, omdat ik na 6 weken negatief heb getest en dat er al klachten waren. Misschien ben ik een zeldzaam geval die wel pas na drie maanden positief test.
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 november 2022 om 21:11Geen HIV dus
ReagerenSammy24 november 2022 om 21:30Ik ben echt verrot aan het worden en weet niet wat er met me gebeurt. Ik merk net ook dat een tand aan de onderkant helemaal zwart is geworden en af en toe ook braken. Ik wil u wel geloven maar heel veel symptomen zijn hiv gerelateerd toch. En het is verdacht dat de klachten precies na de sex zijn gekomen. Ik heb dit nooit eerder in me leven meegemaakt joh. Zelfs als ik op de fiets ben word mijn T-shirt helemaal nat van het zweet terwijl ik nooit zoveel zweette. Waar kan het aan liggen ? Ik denk al bijna drie maanden dag en nacht alleen maar aan hiv. Nogmaals sorry voor al deze topics!! Mentaal ben ik echt op en soms denk ik echt aan suïcide John.
Reageren