Zoeken Vraag het forum

Beste John

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sammy

Ik heb alleen nog hoop in wat jij me verteld hebt. Maar ik heb nog tintelingen nachtzweet spierpijn keelpijn buik maakt geluiden af en toe diarree mondhoeken zijn kapot en kleine soort zweertjes in de mond. De huisarts zegt over een week weer testen en ik ben zo bang man. Ik heb op 4,6 en 10 weken laten testen en die waren negatief. Al die klachten na orale sex. Je hebt al vaak genoeg gezegd dat ik het niet heb, omdat ik na 6 weken negatief heb getest en dat er al klachten waren. Misschien ben ik een zeldzaam geval die wel pas na drie maanden positief test.

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Geen HIV dus

Reageren
    Sammy

Ik ben echt verrot aan het worden en weet niet wat er met me gebeurt. Ik merk net ook dat een tand aan de onderkant helemaal zwart is geworden en af en toe ook braken. Ik wil u wel geloven maar heel veel symptomen zijn hiv gerelateerd toch. En het is verdacht dat de klachten precies na de sex zijn gekomen. Ik heb dit nooit eerder in me leven meegemaakt joh. Zelfs als ik op de fiets ben word mijn T-shirt helemaal nat van het zweet terwijl ik nooit zoveel zweette. Waar kan het aan liggen ? Ik denk al bijna drie maanden dag en nacht alleen maar aan hiv. Nogmaals sorry voor al deze topics!! Mentaal ben ik echt op en soms denk ik echt aan suïcide John.

Reageren
Reageer op: Beste John
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.