Home / Hiv & Aids / Hiv test bij one day clinic
Hallo
Ik heb afgelopen week bloed laten afnemen bij one day clinic , 4de generatie hiv snel test
Toen op het moment was het 6 weken na mijn laatste onveilig gemeenschap
Dokter vroeg mij of ik een snel test wil of normale test waarbij ik het uitslag na een week zou krijgen
Ik vroeg hem welke meer betrouwbaar is , hij zei dat het beide het zelfde is maar bij de ene test zou ik dus het uitlag op de zelfde dag krijgen en bij andere dus iets later ,
Ik heb voor de snel test gekozen en het uitslag was negatief , maar nu achteraf vraag ik me af of het toch slim voor dat ik voor de snel test heb gekozen want op het internet lees ik dat het bloed bij normale test naar de laboratorium wordt opgestuurd en gekeken dus lijkt mij meer te vertrouwen, dan bij snel test ..
ik heb geen idee hoe het bij snel test werkt maar ze hebben wel veel bloed afgenomen dus geen vingerprik maar toch ben k bang dat het negatieve uitslag niet zo betrouwbaar is met die snel test na 6 weken ..
Als een deskundige zegt dat het hetzelfde is (waarschijnlijk alleen een prijsverschil) waarom trek je zijn mening dan in twijfel
Ik begrijp dat ook niet. Je hebt toch al antwoord op je vraag gekregen?
Vervolgens ga je op internet van alles en nog wat lezen en ga je conclusies trekken?
Misschien zegt dit voldoende: "ik heb geen idee hoe het bij snel test werkt"
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!