Home / Hiv & Aids / risico op hiv
Ik ben alleen gepijpt geweest door een vrouw en klaar gekomen in haar mond en heb denk ik ook slijmvlies of contact gehad met anus die niet bedoeld was.na vier weken heb in 5dagen achter elkaar gevast met alleen fruit bij het eten en juist erna voelde ik mijn imuunsysteem is laag en mijn hersenen niet helder nadenken na 5weken voelde ik buikkrampen en na 8weken brandende gevoel in mijn buik en soms word ik de nacht wakker met pijn rechts van mijn buik.
voel mij nu vermoeid en spieren pijn bij benen en armen en hoofdpijn en uitslag zonder jeuk en als ik jeuk heb op mijn benen dan zonder uitslag. kan het een hiv zijn
En ik heb diarre na de contact drie dagen erna een week diarree en tintelingen en jeuk bij eikel 3 weken lang en heb gekleurde huid kleine bulten soms worden ze wit bij men eikel
John kun je aub een antwoord geven zik echt in de stres. ik heb na zes weken een bloed onderzoek in ziekenhuis gedaan en ze zeggrn van alles is inorde jou imuun jou lever nieren zou dat juist zijn kun je met bloed onderzoek alles zien ook hiv
Vind je het raar dat je na 5 dagen vasten en alleen fruit eten last van je darmen krijgt?
Je eet dan alleen suikers en die gaan gisten,met als resultaat diaree en krampen.....daarmee ondermijn je dus eerder je immuun systeem dat dat je het helpt.
Je mist de voedingsstoffen om te kunnen functioneren en daardoor kun je niet helder meer denken.
Al voor dat ik heb gevast had ik last van mijn maag. Maar ik heb helemaal geen koorts gehad wel andere symptomen als vermoeidheid
en erge wallen rond mijn oog en spieren tintelingen bij de benen en armen geen kracht opgehevt of sport gedaan. en mij de contact met anus voelde ik een pijn bij men eikel en zag een kleine wond bij men slijmvlies. ik heb nog nooit eerder een soa gehad
graag antwoord
DankJe
Als je wilt weten of je HIV hebt, dan moet je een HIV test laten doen. Met een normaal bloedonderzoek worst daar niet naar gekeken
Beste,
Ik had recent een seksuele contact met een meisje (geen betalend contact).
We hadden gewoon seks met condoom, maar merkten na de seks dat het meisje toch bloedverlies had.
Ondanks ik met een condoom seks heb gehad ben ik toch bang een risico te hebben gelopen op hiv. Bv doordat er bij het weghalen van het condoom toch bloed op mijn eikel is gekomen.
Is er een reële kans op hiv?
Gr,
Simon
Dit is geen reëel risico. Het zou een vreemde manoeuvre geweest moeten zijn wil er bloed op je eikel gekomen zijn, en als het al zo is, dan is het ook niet echt een heel groot risico. Beetje theoretisch verhaal dit.
Beste,
Bedankt.
Wat bedoeld u met theoretisch verhaal?
Is een beetje bloed op je eikel dan geen reel risico?
Simon
@John, wat is jouw mening?
Na de seks (met condoom) bleek de dame menstruatiebloedingen te hebben. Ik ben bang dag bij het afdoen van mijn condoom bloed op mijn eikel terecht is gekomen.
Is mijn angst voor Hiv terecht?
dat is toch wel zeer onwaarschijnlijk
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!