Home / Hiv & Aids / Hiv
Hallo John,
Hoez it dat met iemand die zich in de eindfasr van hiv bevindt. Of zelfs tegen de eindfase aan. En zo iemand doet een hiv test, test je dan positief of valsnegatief. De teden waarom ik dit vraag is omdat ik een keer zoiets heb gelezen weet alleen niet meer waar. En mocht dat zo zijn dat je vals negatief test is dat dat je dan echt op je sterfbed ligt of kan het zelfs zo zijn dat je gewoon nog normaal fucntioneerd (dua niet wetend dat je al heel ver bent met hiv) en de test doet en vals negatief krijgt door de situatie.
Vriendelijk groet
Wat is de "eindfase" van HIV???
Als je een HIV infectie hebt en er niets aan wordt gedaan, gaat dat na ca 10 jaar over in AIDS. Maar dan hoef je ook niet meer te testen want je wordt er doodziek van.
Een HIV infectie is altijd te vinden met een test.
Ja sorry bedoel dan AIDS. Waarom zou iemand die AIDD heeft niet meer te hoeven testen. Stel dat die gene helemaal niet weet waardoor die zo ziek is dan moet wr toch bevestigd worden.
Hoe krijg je het verzonnen... als je AIDS hebt, dan kan je van een afstand zien dat het hiv virus de oorzaak is dat iemand zo ziek is. Het is klinisch een heel typisch beeld namelijk.
Jij verzint allerlei onzinnige hypothetische vragen.
Ik.weet het komt omdat mijn hoofd met mij aan de haal gaat. Ben negatief getest maar ben bang dat het niet te xien is omdat ik al heel vergevorderd ben waardoor mijn lichaam geen antistoffe aanmaakt. Ik had dat op internet gelezen dat er gevallen waren van mensen die in een eindfase zaten en dat het niet te zien was. Ben bang dat ik mij ook daarin bevind. Die gedachte maakt mij gek John. Psy q heeft ook een wachttijd als het aan mij lag brn ik allang begonnen met mijn behandeling.
Vriendelijk groet
De antwoorden op je vragen zijn gegeven.
Fijne dag verder.
Als je AIDS hebt kom je in het ziekenhuis terecht. En als je lichaam geen antistoffen meer aan maakt, wordt je dus ook voortdurend ziek en had je al lang in het ziekenhuis gelegen .
Je moet dringend van het internet afblijven. Dat helpt namelijk niet. Niet alles wat op internet te vinden is, klopt.
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!