- Anoniem15 augustus 2022 om 18:29
Ik zou me namelijk wel erg ongerust maken, want je hebt een angststoornis en die wordt alleen maar erger op deze manier.
Anoniem15 augustus 2022 om 18:32John?
ReagerenAnoniem15 augustus 2022 om 18:32Ook John kan jou niet van het angststoornis afhelpen.
ReagerenAnoniem15 augustus 2022 om 18:33En zodra er een antwoord komt – en dat is al tientallen keren gegeven – staat de nieuwe vraag alweer klaar.
ReagerenAnoniem15 augustus 2022 om 18:33Ik wil weten van de test. Nog even ter bevestiging….
ReagerenAnoniem15 augustus 2022 om 18:35Jij zoekt hier continue bevestiging van wat je al weet. En als je die bevestiging hebt, dan zoek je die opnieuw.
Echt man, als onwetenden jouw vragen en reacties lezen, dan denken ze dat hiv testen een soort black box zijn waar van alles mee fout kan gaan.
Get a life.
ReagerenAnoniem15 augustus 2022 om 18:37Dus jij denkt ook dat alles goed is met de test?
ReagerenJohn (moderator)
15 augustus 2022 om 18:45In Nederland worden in principe alleen nog maar 4sde gen. combotesten gebruikt, tenzij een arts specifiek om een andere test vraagt.
ReagerenJohn (moderator)
15 augustus 2022 om 18:45Ik had al geschreven dat je je niet ongerust hoeft te maken
ReagerenAnoniem15 augustus 2022 om 18:48Oke John, dan zal u inderdaad gelijk hebben en hebben mijn andere klachten gelukkig een andere oorzaak. Bedankt voor uw duidelijke antwoorden vandaag! Het idee dat ik ondanks alles toch 0,00 procent kans heb op positef zijn stelt me gerust. Met deze gedachte ga ik verder. Bedankt
ReagerenFred16 augustus 2022 om 10:54Wat test een Simplitude ByMe zelftest antigen of antistof? En hoe betrouwbaar na 6 weken?
ReagerenAnoniem16 augustus 2022 om 13:00Voor zover ik kan zien is dat geen combi test, dus test alleen op antibodies en niet op antigeen.
Sowieso verstandiger om een test te doen waarbij bloed in een lab wordt onderzocht. Ik zou de Simplitude ByMe niet adviseren. Laat een buisje bloed afnemen, dat is echt betrouwbaar!
ReagerenJohn (moderator)
16 augustus 2022 om 15:02Wat er getest wordt staat doorgaans in de bijsluiter van de test.
Reageren..16 augustus 2022 om 15:02Is een 4e generatie combotest bij 6 weken definitief dus een test in het ziekenhuis. Als ik het goed begreep worden die bijna overal gebruikt.
Kreeg net te horen dat het om een specifieke test gaat die dat aantoont. Begrijp.er helemaal niks meer van. Is het nou die 4e generatie of weer iets anders .i
ReagerenAnoniem16 augustus 2022 om 15:10In de Westerse wereld wordt vrijwel overal in de laboratoria een vierde generatie combinatietest gebruikt. Die test op antigeen en antilichamen. Antigeen is ongeveer na 14 dagen in het bloed waar te nemen, maar verdwijnt weer na ongeveer 6 weken. Antilichamen zijn waar te nemen vanaf 3 weken en verdwijnen nooit meer uit je bloed.
Vanaf 6 weken na het risicomoment is deze test definitief en betrouwbaar.
Reageren