Zoeken Vraag het forum

Test

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik zou me namelijk wel erg ongerust maken, want je hebt een angststoornis en die wordt alleen maar erger op deze manier.

Anoniem

John?

Reageren
    Anoniem

Ook John kan jou niet van het angststoornis afhelpen.

Reageren
    Anoniem

En zodra er een antwoord komt – en dat is al tientallen keren gegeven – staat de nieuwe vraag alweer klaar.

Reageren
    Anoniem

Ik wil weten van de test. Nog even ter bevestiging….

Reageren
    Anoniem

Jij zoekt hier continue bevestiging van wat je al weet. En als je die bevestiging hebt, dan zoek je die opnieuw.

Echt man, als onwetenden jouw vragen en reacties lezen, dan denken ze dat hiv testen een soort black box zijn waar van alles mee fout kan gaan.

Get a life.

Reageren
    Anoniem

Dus jij denkt ook dat alles goed is met de test?

Reageren
    John (moderator)

In Nederland worden in principe alleen nog maar 4sde gen. combotesten gebruikt, tenzij een arts specifiek om een andere test vraagt.

Reageren
    John (moderator)

Ik had al geschreven dat je je niet ongerust hoeft te maken

Reageren
    Anoniem

Oke John, dan zal u inderdaad gelijk hebben en hebben mijn andere klachten gelukkig een andere oorzaak. Bedankt voor uw duidelijke antwoorden vandaag! Het idee dat ik ondanks alles toch 0,00 procent kans heb op positef zijn stelt me gerust. Met deze gedachte ga ik verder. Bedankt

Reageren
    Fred

Wat test een Simplitude ByMe zelftest antigen of antistof? En hoe betrouwbaar na 6 weken?

Reageren
    Anoniem

Voor zover ik kan zien is dat geen combi test, dus test alleen op antibodies en niet op antigeen.

Sowieso verstandiger om een test te doen waarbij bloed in een lab wordt onderzocht. Ik zou de  Simplitude ByMe niet adviseren. Laat een buisje bloed afnemen, dat is echt betrouwbaar!

Reageren
    John (moderator)

Wat er getest wordt staat doorgaans in de bijsluiter van de test.

Reageren
    ..

Is een 4e generatie combotest bij 6 weken definitief dus een test in het ziekenhuis. Als ik het goed begreep worden die bijna overal gebruikt.

Kreeg net te horen dat het om een specifieke test gaat die dat aantoont. Begrijp.er helemaal niks meer van. Is het nou die 4e generatie of weer iets anders .i

Reageren
    Anoniem

In de Westerse wereld wordt vrijwel overal in de laboratoria een vierde generatie combinatietest gebruikt. Die test op antigeen en antilichamen. Antigeen is ongeveer na 14 dagen in het bloed waar te nemen, maar verdwijnt weer na ongeveer 6 weken. Antilichamen zijn waar te nemen vanaf 3 weken en verdwijnen nooit meer uit je bloed.

Vanaf 6 weken na het risicomoment is deze test definitief en betrouwbaar.

Reageren
Reageer op: Test
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.