Zoeken Vraag het forum

Test

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Ok. Het was in ieder geval voldoende

Anoniem

Oke dus ik moet me geen zorgen maken om een foute test ofzo?

Reageren
    John (moderator)

Dat moet dan toch in België zijn geweest, want vandaar hoor ik dat soms nog wel eens. En dan in de regel bij oudere huisartsen

Reageren
    Anoniem

Inderdaad, ik ben Belg!

Mijn huisarts is rond de 40 jaar denk ik. Misschien doet het labo geen combo testen?

Reageren
    John (moderator)

Nee geen foute test via de huisarts

Reageren
    John (moderator)

Dat doen ze beslist wel, maar het hangt van de aanvraag van de huisarts af… In ieder geval is het geen probleem

Reageren
    Anoniem

Okee, ik vond het sowieso wel een rare test methode maar zal er me verder geen zorgen over maken! Zal inderdaad wel goed zijn. Raar dat ze dan in Belgie een andere (iets mindere) methode gebruiken

Reageren
    Anoniem

Het was ook geen specifiek labo waar SOA gedaan werd. Er werd  ook een standaard bloedtest gedaan met een 30 tal waarden. Bij alle soa stond dat de testen niet geaccrediteerd waren

Reageren
    John (moderator)

Ik zou me er geen zorgen over maken

Reageren
    Anoniem

Ja oke bedankt voor uw woorden. Mijn dokter zal nog wel al SOA testen gedaan hebben dus het labo zal het wel goed doen (ondanks geen accreditatie). Misschien was een ander labo en/of een andere test beter geweest maar aangezien de test uitgevoerd geweest is op antilichamen zal het labo dit wel goed doen en is het resultaat betrouwbaar? Volgt u deze redenering?

Reageren
    John (moderator)

Dat is beslist betrouwbaar geweest

Reageren

Dus zo.een test op antistoffen alleen wordt niet in nederland gedaan alleeb in België nog? Dus hier in NL wordt gebruik gemaakt van de 4e generatie

Reageren
    Anoniem

Volgens mij is dit weer een gevalletje: de geschiedenis herhaalt zich.

Hoe vaak heb je je vragen al niet gesteld inmiddels?

Reageren
    Anoniem

Oke John, ik moet me dus niet ongerust maken?

Reageren
    Anoniem

Hoe vaak heb je die vraag al gesteld?

Reageren
Reageer op: Test
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.