John (moderator)
5 oktober 2021 om 15:58Ontstoken haarzakjes hebben daar niets mee te maken. Diarree kan veel oorzaken hebben
Bang voor hiv5 oktober 2021 om 18:43Maar ontstoken haarzakjes ( Folliculitis)
Is toch een deel van die hiv huiduitslag? Samen met vele rode vlekken overal?En de rest wat ik noemde inclusief over de aft
Reageren
is waarschijnlijk stress dan? en de aft door mijn kunstgebit?John (moderator)
5 oktober 2021 om 18:49Heb je dat dan over je hele lichaam verspreid?
ReagerenBang voor hiv5 oktober 2021 om 18:56Een paar op rug en bovenarmen wat ik altijd daar wel heb( precies onder de kleding gedeelte van een tshirt) die ik ook wel eens heb voor de mogelijke besmetting.
Borst precies waar ik 2 weken geleden mijn borstharen heb afgeschoren maar lijken nu meer inte groeien en te pikken in mijn borst( De rode puntjes zijn precies waar de haren in krullen)
En op mijn benen heb ik er maar enkele los verspreid die ik ook wel eens heb al voor de mogelijke besmetting( dus misschien door een te strakke broek)?
Maar mijn lymfeklieren zijn niet opgezet en ik heb geen enkele rode vlek
alleen bultjes een paar
Ik sta niet vol
maar gewoon hier en daar enkele bultjesDus wat denkt u als u dit zo hoort?
ReagerenBang voor hiv5 oktober 2021 om 19:03Daarbij
Reageren
De bultjes op mijn been waren na 3 dagen weg
En de andere trekken na enkele dagen weg en ik krijg weer nieuwe zoals ik altijd heb
En degene op mijn borst hetzelfde. Daar heb ik maar 3 dagen jeuk gehad ofzo voornamelijk tijdens inspanning als mijn kleding erover heen schuurdeJohn (moderator)
5 oktober 2021 om 19:20Je had dit dus ook allemaal al eerder… dus waarom zou het nu plotseling iets anders zijn
ReagerenBang voor hiv5 oktober 2021 om 20:56Nou de borst is nieuw. Maar het is precies nu er een paar haren beginnen terug te groeien. na scheren en nu de haren meer krullen
en ik had een paar op mijn kuit maar dat was een drukplek van mijn broek tijdens werk wat soms prikte dus dat zal dat wel zijn geweest
Dus ja klopt ook weer wat je zegt
Dus het is mijn stress die me van alles laat verbeelden dan
ReagerenBang voor hiv9 oktober 2021 om 00:58Goede avond
Het klopt toch dat als ik me laat testen 8 weken na het onveilige contact op syfilis,hiv en hep b en het allemaal negatief is bij de one day clinic praktijk, dat het helemaal 100% betrouwbaar is en ik geen herhaal test hoef te doen en ik totally safe ben?
Dat is de laatste vraag die ik heb
Vriendelijke groet
Reageren