- Finn18 juni 2025 om 20:44
Hallo, ik ben ongeveer 2,5 week geleden seks gehad met een prostituee in keulen.. ik was flink onder invloed van alcohol en heb hier enorm veel spijt van.
Ik ervaar schaamte, schuld- en angst gevoel.1,5 week geleden kreeg ik opeens een rare smaak in mn keel en paar dagen later milde keelpijn, opgezwolle lymfeklieren (althans dat denk ik), last van mn nek, soms diaree en soms het gevoel dat ik moet kotsen. Dus gewoon een beetje een beginnende griep gevoel. Ik heb trouwens geen verhoging.
Ik heb alle handelingen met condoom gedaan, dus de experts zeggen dat ik geen risico op hiv heb. Maar ik heb wel de symptomen.. blijkbaar komt dit door angst, heel de dagen door piekeren want ik denk nergens anders meer aan.
Ik stress enorm omdat ik bang ben om hiv te hebben en krijg dit niet onder controle. Zijn al deze symptomen stress/angst gerelateerd?Ik hoor het graag..
1 reactieReagerenJohn (moderator)
18 juni 2025 om 21:36Waarom start je nu een nieuw topic? Je hebt toch al een topic hierover..( volgens mij zelfs 2)
Reageren
Als je alles met een condoom hebt gedaan krijg je geen hiv en ook geen SOA.
Je geeft zelf al aan waar het probleem vandaan komt: Ik ervaar schaamte, schuld- en angst gevoel.