- Bang voor hiv2 oktober 2021 om 23:49
Goede avond
Ik heb 2.5 weken geleden iemand gepijpt zonder condoom en anaal met condoom
Hij is geen enkele keer klaargekomen, maar ik weet niet van voorvocht
Maar zijn Penis is wel heel diep een of 2 keer in mijn keel gegaan per ongeluk waarna ik wel irritatie voelde de volgende dag, maar alleen 2 keer dieper dus niet constant deepthroatNu stress ik heel erg en ben bang
Ik heb wat irritatie in mijn keel gehad voor een paar dagen maar geen echt pijn
Ik heb bultjes op een plek waar ik me heb geschoren dus weet niet of dit is door het scheren een week geleden en nu het teruggroeien van de haren aangezien ik dat bijna nooit scheer
Bultjes op de rug en bovenarmen/schouders maar die heb ik heel vaak. Waar later haren uit komen( dus ik denk ontstoken haarzakjes of iets) maar weet niet of dit ook door hiv kan komen
Warm voorhoofd en nachtzweten een beetje maar dat kan ook door stress komen
Ik ben niet afgevallen en geen griep/hoofdpijn/misselijk/diarree/of buikpijn gehad)Hoe groot is de kans dat ik Hiv kan heb opgelopen want ik ben echt bang nu met de paar dingen die ik noemde.
Groetjes
22 reactiesReagerenBang voor hiv2 oktober 2021 om 23:54Want alles wat ik heb kan door stress komen, en aanspanning van spieren, bultjes etc etc
Laatste paar dagen keel irritatie, mijn vader was wel verkouden( geen corona), en het was meer een branderig gevoel in de keel met slikken maar echt pijn heb ik niet gehad laatste paar dagen. Dus ik weet niet of dit kan worden gezien als de keel ontsteking die hiv heeft bij zijn infectie symptomen?
Ik hoop zo snel mogelijk antwoord te zien of mijn stress en angst logisch is of dat ik me misschien gek maak terwijl de kans heel klein is
ReagerenJohn (moderator)
2 oktober 2021 om 23:57Van orale seks krijg je doorgaans geen HIV. Andere soa’s zijn natuurlijk wel mogelijk
ReagerenBang voor hiv3 oktober 2021 om 00:07Ah oki
maar ik zag de dat erna
op mijn huig wat volgens de dokter een blauwe plek was maar volgens hem niet kapot is geweest
Ik heb gisteren ook een snee op mijn tandvlees gezien en ik heb ook spierpijn
Maar alles wat ik opnoemde inclusief het nachtzwetenIs 10x zoveel kans dat het door mijn stress is dan door hiv? Aangezien het niet veel voorkomt door orale sex?
ReagerenJohn (moderator)
3 oktober 2021 om 00:11Het zal beslist stress zijn
ReagerenBang voor hiv3 oktober 2021 om 00:22Ik hoop het. Want ik word helemaal gek. Ik moet nog 3.5 weken wachten tot ik op de 6 weken ben om die combo test te doen
Ik ga een sneltest doen volgende week( als de dingen die ik noemde door hiv komt)
Dan zou de sneltest ook al positief moeten zijn toch? Als de klachten die ik zonet noemde door hiv zijn gekomen?
ReagerenBang voor hiv3 oktober 2021 om 00:31Een sneltest van onedayclinic*
ReagerenJohn (moderator)
3 oktober 2021 om 00:48Dan zou je met 4 weken een positieve test moeten krijgen. Maar dan moet je toch alsnog een controle test doen bij 6-8 weken
ReagerenBang voor hiv3 oktober 2021 om 00:58Ah oki
Goed om te weten want internet staat vol met van alles
Wat mijn angst alleen maar groter maakt en meer stress
Dan weet ik genoeg
Voor nu ga ik uit dat mijn stress dit heeft gedaan met 95% zekerheid
Maar voor die 5% zal ik de 4e/6e week testen
En natuurlijk op andere soa’sHartelijk dank voor het kalmeren van mijn stress en het antwoord dat dit voor zogoed als zeker stress gerelateerde klachten zijn
ReagerenBang voor hiv4 oktober 2021 om 23:24Een vraagje meer
Reageren
Als je de hiv uitslag zou hebben
Staat dan je hele lichaam echt bomvol
Of kan het ook zijn met maar een paar bultjes hier en daar
En zijn het alleen bultjes of bultjes en vlekken overal of hoe kan je het herkennen
Want internet zegt van alles en ik zie een afbeelding bij verschillende oorzaken die ook niks met hiv te maken hebben.
Zodoende wil ik hier graag info overBang voor hiv4 oktober 2021 om 23:32En als je koorts zou krijgen( gelukkig heb ik het niet)
Dan moet het 39 graden plus zijn en ik weet dat je je dan ook niet lekker voelt
Maar blijft dat griepgevoel en koorts dan ook voor langere tijd of ?vriendelijke groet
Reageren
bang voor hivJohn (moderator)
5 oktober 2021 om 00:21Als je van HIV huiduitslag krijgt zit die verdeeld over je hele lichaam en heb je op meerdere plaatsen ook opgezette klieren
ReagerenJohn (moderator)
5 oktober 2021 om 00:21Een conversiegriep duurt in de regel 1 week
ReagerenBang voor hiv5 oktober 2021 om 00:31De klieren zitten in je hals. Oren en liezen toch?
En aah oki. Ik weet keelpijn van hiv heb je alleen als je ook koorts hebt maar wist niet hoelang die duurt.
Maar ik wist niet dat klieren perse opgezet moeten zijn bij huid uitslagDus de ontstoken haarzakjes die ik heb op borst nu de haren door beginnen te komen/ of beetje ingroeien. Degenen op mijn rug en boven armen. En de paar op mijn benen zijn waarschijnlijk door stress/zweten/ schurende kledij ivm met fysiek zwaar werk in logistiek etc. Aangezien ik geen klieren heb die zijn opgezet ?
Ik heb spierpijn maar dat is wss door werk en stress. En vandaag voor het eerste waterige diarree gehad, en 2 keer meer smeuig. Maar dat zal ook door stress zijn waarschijnlijk? met het verhaal wat ik al heb uitgelegd waardoor ik bang ben voor een risico op hiv. Dat ik mezelf gewoon gek maak met zoeken op internet en constant mijn lichaam bekijk en die bultjes zie, waarschijnlijk allemaal stress en wat ik uitlegde?
ReagerenBang voor hiv5 oktober 2021 om 00:46Want ik heb nu wel een aft in de mond maar dat kan ook door stress en/of mijn kunstgebit zijn.
Dus ja Waarschijnlijk alles wat ik zei is door stress?
Zo ja en dat het voor bijna zeker alles komt door stress en de dingen die ik net zei zal ik het laten rusten en wachten op de test
En natuurlijk niet meer verder op internet kijken voor ik weer mezelf gek maakIk zie graag uw antwoord verschijnen
Vriendelijk groet
Reageren