Zoeken Vraag het forum

Hele erge stress

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bang voor hiv

Goede avond

Ik heb 2.5 weken geleden iemand gepijpt zonder condoom en anaal met condoom
    Hij is geen enkele keer klaargekomen, maar ik weet niet van voorvocht
    Maar zijn Penis is wel heel diep een of 2 keer in mijn keel gegaan per ongeluk waarna ik wel irritatie voelde de volgende dag, maar alleen 2 keer dieper dus niet constant deepthroat

Nu stress ik heel erg en ben bang
    Ik heb wat irritatie in mijn keel gehad voor een paar dagen maar geen echt pijn
    Ik heb bultjes op een plek waar ik me heb geschoren dus weet niet of dit is door het scheren een week geleden en nu het teruggroeien van de haren aangezien ik dat bijna nooit scheer
    Bultjes op de rug en bovenarmen/schouders maar die heb ik heel vaak. Waar later haren uit komen( dus ik denk ontstoken haarzakjes of iets) maar weet niet of dit ook door hiv kan komen
    Warm voorhoofd en nachtzweten een beetje maar dat kan ook door stress komen
    Ik ben niet afgevallen en geen griep/hoofdpijn/misselijk/diarree/of buikpijn gehad)

Hoe groot is de kans dat ik Hiv kan heb opgelopen want ik ben echt bang nu met de paar dingen die ik noemde.

Groetjes

22 reacties
    Reageren
    Bang voor hiv

Want alles wat ik heb kan door stress komen, en aanspanning van spieren, bultjes etc etc

Laatste paar dagen keel irritatie, mijn vader was wel verkouden( geen corona), en het was meer een branderig gevoel in de keel met slikken maar echt pijn heb ik niet gehad laatste paar dagen. Dus ik weet niet of dit kan worden gezien als de keel ontsteking die hiv heeft bij zijn infectie symptomen?

Ik hoop zo snel mogelijk antwoord te zien of mijn stress en angst logisch is of dat ik me misschien gek maak terwijl de kans heel klein is

Reageren
    John (moderator)

Van orale seks krijg je doorgaans geen HIV. Andere soa’s zijn natuurlijk wel mogelijk

Reageren
    Bang voor hiv

Ah oki
    maar ik zag de dat erna
    op mijn huig wat volgens de dokter een blauwe plek was maar volgens hem niet kapot is geweest
    Ik heb gisteren ook een snee op mijn tandvlees gezien en ik heb ook spierpijn
    Maar alles wat ik opnoemde inclusief het nachtzweten

Is 10x zoveel kans dat het door mijn stress is dan door hiv? Aangezien het niet veel voorkomt door orale sex?

Reageren
    John (moderator)

Het zal beslist stress zijn

Reageren
    Bang voor hiv

Ik hoop het. Want ik word helemaal gek. Ik moet nog 3.5 weken wachten tot ik op de 6 weken ben om die combo test te doen

Ik ga een sneltest doen volgende week( als de dingen die ik noemde door hiv komt)

Dan zou de sneltest ook al positief moeten zijn toch? Als de klachten die ik zonet noemde door hiv zijn gekomen?

Reageren
    Bang voor hiv

Een sneltest van onedayclinic*

Reageren
    John (moderator)

Dan zou je met 4 weken een positieve test moeten krijgen. Maar dan moet je toch alsnog een controle test doen bij 6-8 weken

Reageren
    Bang voor hiv

Ah oki
    Goed om te weten want internet staat vol met van alles
    Wat mijn angst alleen maar groter maakt en meer stress
    Dan weet ik genoeg
    Voor nu ga ik uit dat mijn stress dit heeft gedaan met 95% zekerheid
    Maar voor die 5% zal ik de 4e/6e week testen
    En natuurlijk op andere soa’s

Hartelijk dank voor het kalmeren van mijn stress en het antwoord dat dit voor zogoed als zeker stress gerelateerde klachten zijn

Reageren
    Bang voor hiv

Een vraagje meer
    Als je de hiv uitslag zou hebben
    Staat dan je hele lichaam echt bomvol
    Of kan het ook zijn met maar een paar bultjes hier en daar
    En zijn het alleen bultjes of bultjes en vlekken overal of hoe kan je het herkennen
    Want internet zegt van alles en ik zie een afbeelding bij verschillende oorzaken die ook niks met hiv te maken hebben.
    Zodoende wil ik hier graag info over

Reageren
    Bang voor hiv

En als je koorts zou krijgen( gelukkig heb ik het niet)

Dan moet het 39 graden plus zijn en ik weet dat je je dan ook niet lekker voelt
    Maar blijft dat griepgevoel en koorts dan ook voor langere tijd of ?

vriendelijke groet
    bang voor hiv

Reageren
    John (moderator)

Als je van HIV huiduitslag krijgt zit die verdeeld over je hele lichaam en heb je op meerdere plaatsen ook opgezette klieren

Reageren
    John (moderator)

Een conversiegriep duurt in de regel 1 week

Reageren
    Bang voor hiv

De klieren zitten in je hals. Oren en liezen toch?

En aah oki. Ik weet keelpijn van hiv heb je alleen als je ook koorts hebt maar wist niet hoelang die duurt.
    Maar ik wist niet dat klieren perse opgezet moeten zijn bij huid uitslag

Dus de ontstoken haarzakjes die ik heb op borst nu de haren door beginnen te komen/ of beetje ingroeien. Degenen op mijn rug en boven armen. En de paar op mijn benen zijn waarschijnlijk door stress/zweten/ schurende kledij ivm met fysiek zwaar werk in logistiek etc. Aangezien ik geen klieren heb die zijn opgezet ?

Ik heb spierpijn maar dat is wss door werk en stress. En vandaag voor het eerste waterige diarree gehad, en 2 keer meer smeuig. Maar dat zal ook door stress zijn waarschijnlijk? met het verhaal wat ik al heb uitgelegd waardoor ik bang ben voor een risico op hiv. Dat ik mezelf gewoon gek maak met zoeken op internet en constant mijn lichaam bekijk en die bultjes zie, waarschijnlijk allemaal stress en wat ik uitlegde?

Reageren
    Bang voor hiv

Want ik heb nu wel een aft in de mond maar dat kan ook door stress en/of mijn kunstgebit zijn.
    Dus ja Waarschijnlijk alles wat ik zei is door stress?
    Zo ja en dat het voor bijna zeker alles komt door stress en de dingen die ik net zei zal ik het laten rusten en wachten op de test
    En natuurlijk niet meer verder op internet kijken voor ik weer mezelf gek maak

Ik zie graag uw antwoord verschijnen

Vriendelijk groet

Reageren
Reageer op: Hele erge stress
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.