Zoeken Vraag het forum

Alle symptomen van Hiv

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Hivangst

Dag John.

Eerst bedank voor je antwoorden echt super!

Ik begin me nu toch zorgen te maken heb op de borst echt veel uitslag zitten. Ook op de rest van mijn lichaam rode bolletjes. Ik heb dit echt nog nooit bij een gewone griep gehad. Kan dit überhaupt wel bij griep passen? Samen met gezwollen lymfeklieren. Heb nu alleen weersteeds geen koorts wat ik heel vreemd vind gezien de rest van mijn klachten.

John (moderator)

dat kan zeker bij een gewone griep passen

Reageren
    Uitslag

Hallo john ik zie uw reactie en neem aan dat u dus wilt zeggen dat ik me daarover geen zorgen hoef te maken? gezien de meerdere hiv testen die negatief waren allemaal

Reageren
    Uitslag

12 weken:
    TPPA Lues Geen aanwijzingen voor actuele infectie.
    HIV screening Neg.
    HIV serologie Geen aanwijzingen voor infectie.

20/21 weken:
    HIV screening Neg.
    HIV serologie Geen aanwijzingen voor infectie.

Reageren
    John (moderator)

dat klopt

Reageren
    Uitslag

dus de uitslag van mijn partner kan 100% nooit van een eventuele hiv besmetting zijn? Hij heeft geen jeuk maar er komen er wel steeds meer vlekjes bij.
    en de uitslag van lues is als t goed is syfilis toch en is dat betrouwbaar negatief bij 12 weken??

Reageren
    John (moderator)

Ja en ja.

Reageren
    Uitslag

Nee en ja dan hoopik 🙂

Dankjewel john

Reageren
    John (moderator)

Ligt aan de interpretatie…
    O xe vraag moet ik bevestigend antwoorden. Dus zeg ik ja., de uitslag kan nooit enz enz

Reageren
    Uitslag

Bedankt

Reageren
    Hivangst

Nog een vraagje.

Ze hebben een hiv duo sneltest gedaan maar laten alsnog hetzelfde bloed in het lab onderzoeken op hiv. Wat is daar eigenlijk het nut van?

Reageren
    John (moderator)

dat zal er mee te maken hebben dat ze de sneltest te vroeg hebben gedaan. In het LAB zullen ze dan waarschijnlijk een RNA test doen.

Reageren
    Hivangst

Oké dus er zit geen verschil tussen een duo sneltest of gewone duo labtest.

Ander vraagje over conversie griep. Als je dit hebt kan het dat er dan symptomen komen en weer verdwijnen dag later en dan weer terug komen? En wisselen symptomen zich dan ook af?

Reageren
    John (moderator)

Nee. Als ze er zijn, dan blijven ze ook voor ca 1 week en dan vooral met hoge koorts

Reageren
    Hivangst

Dus als ik het goed begrijp.

Als je een acute hiv infectie hebt is dit altijd met hoge koorts. Andere symptomen die je hebt zonder koorts wijzen dus niet op acute hiv?

Reageren
Reageer op: Alle symptomen van Hiv
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.