Zoeken Vraag het forum

Lymfeklier gezewollen hals

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Gerard boks

Beste jhon

ik heb 2en een half maand geleden onveilig seks gehad met een vrouw in turkije

mischien 2 minuten vaginaal contact gehad

maar nu was ik toch best bang voor een soa of hiv

ik heb me na 6 weken op soa getest via de huis arts met urnine test 1 week later kreeg ik via de uitslag te horen dat ik op alles negatief was goed dus

maar nu heb ik een gezwollen lymfeklier ong  cm in mn hals ben daar voor ook naar de huisarts geweest en toen hebben ze een bloed onderzoek gedaan en echo bloed onderzoek was goed en echo kwamen ze uit op reactief lymfeklier zou  niks aan de hand zijn volgens de huisarts

en verder heb ik nergens last van voel me super gezond  niet ziek geworden of dergelijks

moet ik me zorgen maken vooral de lymfeklier in me hals stres ik over voor hiv

alvast bedankt

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat heeft met HIV niks te maken. Als dit van HIV zou zijn, dan had je dat in de eerste 2-4 weken na het contact moeten hebben maar dan ook meteen een conversiegriep met hoge koorts.

Reageren
    Gerard boks

De lymfeklier is heb ik nu bijna ander half maand

Reageren
    Gerard boks

Ik weet niet wat ik moet zeggen maar ben super opgelucht mijn huis arts zij ook dat ik nergens zorgen over hoef te maken

en heb na 7 en half week een sneltest insti gedaan was ook negatief super bedankt voor snelle reagtie groeten

Reageren
    John (moderator)

Maar dan nog… 1 opgezette lymfeklier alleen is geen HIV symptoom.

Reageren
    Wat nu?

7 maand geleden onbeschermde vaginale seks gehad. Nu krijg ik last van extreme hoofdpijn en heb een gezwolle klier in de nek die al zeker 3 maand aanwezig is. Naast de hoofdpijn heb ik nu ook een gezwollen klier net boven mijn sleutelbeen. Heb me 9 weken na contact laten testen en alles was negatief ( HIV, syfillis, hep. A,B en C, ziekte van peiffer , trichomonas ).

zou ik in januari 2020 terug een test doen of zou dit door iets anders veroorzaakt worden?

Ik heb mijn lesje zeker geleerd…

Reageren
    John (moderator)

testen is toch zinloos. De klachten komen toch echt ergens anders vandaan

Reageren
Reageer op: Lymfeklier gezewollen hals
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.