- Gerard boks19 december 2019 om 22:13
Beste jhon
ik heb 2en een half maand geleden onveilig seks gehad met een vrouw in turkije
mischien 2 minuten vaginaal contact gehad
maar nu was ik toch best bang voor een soa of hiv
ik heb me na 6 weken op soa getest via de huis arts met urnine test 1 week later kreeg ik via de uitslag te horen dat ik op alles negatief was goed dus
maar nu heb ik een gezwollen lymfeklier ong  cm in mn hals ben daar voor ook naar de huisarts geweest en toen hebben ze een bloed onderzoek gedaan en echo bloed onderzoek was goed en echo kwamen ze uit op reactief lymfeklier zou  niks aan de hand zijn volgens de huisarts
en verder heb ik nergens last van voel me super gezond  niet ziek geworden of dergelijks
moet ik me zorgen maken vooral de lymfeklier in me hals stres ik over voor hiv
alvast bedankt
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
19 december 2019 om 22:15Dat heeft met HIV niks te maken. Als dit van HIV zou zijn, dan had je dat in de eerste 2-4 weken na het contact moeten hebben maar dan ook meteen een conversiegriep met hoge koorts.
ReagerenGerard boks19 december 2019 om 22:16De lymfeklier is heb ik nu bijna ander half maand
ReagerenGerard boks19 december 2019 om 22:18Ik weet niet wat ik moet zeggen maar ben super opgelucht mijn huis arts zij ook dat ik nergens zorgen over hoef te maken
en heb na 7 en half week een sneltest insti gedaan was ook negatief super bedankt voor snelle reagtie groeten
ReagerenJohn (moderator)
19 december 2019 om 22:37Maar dan nog… 1 opgezette lymfeklier alleen is geen HIV symptoom.
ReagerenWat nu?21 december 2019 om 08:157 maand geleden onbeschermde vaginale seks gehad. Nu krijg ik last van extreme hoofdpijn en heb een gezwolle klier in de nek die al zeker 3 maand aanwezig is. Naast de hoofdpijn heb ik nu ook een gezwollen klier net boven mijn sleutelbeen. Heb me 9 weken na contact laten testen en alles was negatief ( HIV, syfillis, hep. A,B en C, ziekte van peiffer , trichomonas ).
zou ik in januari 2020 terug een test doen of zou dit door iets anders veroorzaakt worden?
Ik heb mijn lesje zeker geleerd…
ReagerenJohn (moderator)
21 december 2019 om 16:34testen is toch zinloos. De klachten komen toch echt ergens anders vandaan
Reageren