- Anoniem22 april 2018 om 16:18
Heb al een paar jaar een opgezette lymfeklier in mijn hals( ongeveer 1 cm). Ben er een jaar geleden mee naar de huisarts gegaan en ze zei dat ik het in de gaten moest houden …
Toch heb ik mijn twijfels en vraag ik me af het kanker zou kunnen zijn? Heeft iemand hier ervaringen mee ?6 reactiesReagerenJohn (moderator)
22 april 2018 om 16:24Dan had je toch na een jaar, andere problemen moeten krijgen…
Reageren
Als je er ongerust over bent, ga dan terug naar de huisartsanoniem22 april 2018 om 16:40Jaa .. maar een lymfeklier hoort toch niet zomaar te zwellen ?
ReagerenJohn (moderator)
22 april 2018 om 17:11Dan doen ze ook niet zomaar. Maar er kan een heel onschuldige aanleiding zijn waardoor ze opzetten. Verkoudheid. allergie, tand- of tandvleesproblemen, het dragen van een beugel, slechte mondhygiëne, puistjes, scheerwondjes en zo kan ik nog wel even doorgaan
ReagerenAnoniem414 mei 2018 om 17:20Hoi Tandor,
ik heb ook sinds een week een bult ontdekt in mijn hals (holte) de huis arts zegt dat het een opgezette klier is en ik het even een paar weken aan moet kijken, ik kan hem wel van links naar rechts bewegen maar met slikken gaat die mee en dan weer terug, zitten de klieren aan iets vast of zijn ze los in het lichaam?
Alvast bedankt
ReagerenJohn (moderator)
4 mei 2018 om 17:22Ze zitten vast. Blijf er wel zo veel mogelijk vanaf! Anders raakt ze geïrriteerd of ontstoken
ReagerenManon6 mei 2018 om 19:27Ja ik! Laat je keelamandelen eens checken bij mij is hij na het verwijderen van de amandelen geslonken
Reageren