- Anoniem28 augustus 2016 om 19:52
Ik ben 17 en heb al even een probleempje
Ik heb een paar maanden geleden, rond het begin van 2016, opgezette lymfeklieren gehad omdat ik een keelonsteking heb gehad, de dokter zei dat ik er vanaf moest blijven of anders word dat een ‘litteken’ en dan blijven ze opgezwollen, ja 2weken erna zijn mijn lymfeklieren terug zoals de oude, BEHALVE de rechtse ( onder mijn kaak ) bleef nog een heeeeel klein beetje groter, maar daar had ik tottaal geen last van tot kort, als ik achterover leun met mijn hoofd is deze nog zichtbaar, hij doet geen pijn maar het zit me zoo in de weg, het lijkt of het echt enorm dik is, maar je kan het zo goed als niet zien..
Dus mijn vraag is, waarom word die rechtse klier onder mijn kaak maar niet kleiner? Als ik er niet aan denk voel ik niets, maar het zit me gewoon in de weg, ik heb geen onstekingen gehad 8 maanden lang..
1 reactieReagerenJohn (moderator)
28 augustus 2016 om 22:25Het kan soms best wel een tijdje duren voordat ze weg zijn. Iedere infectie in keel, neus of mond gebied kan ze in stand houden. Tandvleesproblemen, tand-kiesproblemen, beugel of zekfs een scheerwondje.
Reageren