Kans hiv?

2 weken geleden heb ik seks gehad met iemand met wie ik een poosje mee heb gedate,  eerste 30 seconden waren zonder cd maar omdat ze geen pil slikt toch een condoom om gedaan.

Ze had mij verteld dat ze al een jaar geen seks heeft gehad en dat haar relatie een jaar geleden was uitgegaan...

Maak hierop uit dat haar laatste keer seks met haar ex was geweest, komt vetrouwd over, alleen nu het tussen ons is afgelopen met daten krijg ik soa angsten met name voor hiv...

Haar ex heeft verschillende soorten drugs gebruikt vroeger...waar ze 3 jaar een relatie mee heeft gehad...

Moet ik mij zorgen maken voor iets ?

Reageren

kans is heel klein maar er is een kans en ook een kans op andere soas. Laat je testen

Reageren

Wacht liever op advies van john.

Anders zou iedereen na 1 seks ervaring met een normale single vrouw meteen op alle soas moeten testen?

Reageren

De kans om zo HIV te krijgen is nagenoeg nihil. Dat geldt niet voor andere soa's.  Daarvoor is de kans iets groter.

Reageren

Was met een leuke normale meid...

Moet ik mij laten testen op hiv denk je? En zal de dokter eigenlijk wel een hiv test geven bij zo'n kleine kans?

Reageren

"Was met een leuke normale meid…" dat zegt natuurlijk helemaal niks...
    Een HIV test is niet nodig. Die ga je waarschijnlijk niet eens krijgen

Reageren

Ik heb vier testen op hiv gedaan en de laatste op 12 weken een hiv combotest laten doen en uitslagen waren gelukkig negatief. Nu na 16 weken na dat contact heb ik last van ietwat verhoging en flink hoesten. Is dit een gewoon opkomend griepje of kan het toch zijn dat het een verlate seroconversie is?

Reageren

Dat heeft met HIV niks te maken, want je had geen HIV

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Kans hiv?

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe