Hiv antibody test

Hi,

Ik ben een man van 31. In november heb ik veilig seks gehad met een prostituee. Ik zag niet of de condom gescheurd was omdat zij hem weggehaald had. 1 week daarna kreeg ik een flinke griep. 2.5 weken daarna kreeg ik ontsteking in de bijbal. Ik heb voor chlamydia en gonorrhea getest en die was negatief uitgekomen. Ik kreeg ook aften in de mond en tong maar die krijg ik bijna elke paar maanden. Na 5.5 weken heb ik insti antibody test gedaan voor hiv en die was ook negatief uitgekomen. Moet ik nog steeds na 3 maanden testen. Of misschien nu (7 weken na de contact)  alvast bedankt

Reageren

ik zou dan bij 8 weken testen. Maar ga dan naar de GGD of naar de huisarts.
    Ik zie er overigens geen HIV klachten in. De aften had je eerder ook al en een griep in de tijd van het jaar is ook al niet zo vreemd. Een bijbalontsteking is geen teken van HIV

Reageren

Heb ik een risico gelopen om nog een keer te laten testen? Ik heb begrepen dat het een hele kleine kans is om hiv via heteroseksuele contact te krijgen?

Dank!

Reageren

Je kunt ook HIV krijgen van heteroseksuele contacten.

Reageren

John na 5,5 week staat in meerdere berichten dat dat voldoende is waarom geeft u hier aan na 8 weken nog is testen ?

Reageren

Een hiv test na 6 weken is voldoende betrouwbaar. 5,5 weken kan in feite ook.

4 weken is te kort, dan best een tweede test na 8 weken.

Reageren

Je geeft iets aan uit een bericht van 2019 !
    De informatie die er was in 2019 is niet statisch. Er komen altijd weer nieuwe inzichten

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Hiv antibody test

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe