- Verliest zijn logica af en toe10 april 2018 om 14:00
Hallo
Allereerst veel sterkte iedereen, ik heb ongeveer ietsje meer dan een maand geleden 2x sex gehad met een hoertje. Onveilig he opdat moment verstand werkt niet maar je lul, goed achteraf kreeg ik jeuk en branderig gevoel tijdens het plassen. Ook kwam er doorzichtig vocht, Ik heb een maand gewacht ging er van uit dat het vanzelf over ging. Begon erger te worden en ging dingen op internet lezen, conclusie ik heb chlamedya. Maar kwam een of andere manier op hiv site terecht, en ja hoor dat symptomen ahaha. Je gaat je ergeren, net als velen hier ben ik geschrokken. Ondertussen kreeg ik pijn aan mijn ballen, afspraak met de dokter gemaakt. Die ging ervan uit soa, dus getest op soa en ik moest volgende dag bellen. Maar ik ben het vergeten dus gebeld over een week, zit met me achterlijke hoofd met pijn aan mijn ballen rond te lopen! Test resultaten ik ben negatief, geen soa niks(hepatits, hiv, goenoeroe,syflis nog iets). Maar waarom dat branderige gevoel en doorzichtige vocht dan?
Toen hebben ze ook achteraf blaasontsteking test gedaan, moest urine inleveren en ja hoor ontsteking aan me blaas. Was het zo moeilijk om naar de huisarts te gaan en te laten testen dacht ik achteraf? Dingen gaan opzoeken op het internet en uit doktoren? Ik ben hier en andere forum terecht gekomen, en zie net als mij zelf veel mensen niet laten testen. Ik kan begrijpen dat uitslagen je wereld kan laten in storten. Maar ermee lopen is ook geen optie, ga jezelf vermannen en laat je testen. Ik heb nu pijn aan mijn rug en nieren, dag erna mijn eerste antibiotica en pijn verminderd. Misschien heb ik nu iets aan mijn nieren? Wie weet na de kuur zullen we zien, als ik op tijd naar de arts was gegaan had ik er geen last van.
Ik wens iedereen veel succes!!!
mvg
verliest zijn logica af en toe
1 reactieReagerenanoniem20 mei 2018 om 04:17