- Unknown27 december 2016 om 02:07
Beste mensen,
iets meer als 2 weken geleden was ik onderweg terug van mijn werk, het was ongeveer 22:15 toen ik uitstapte op het station. Onderweg naar huis kwam ik een vrouw op een scooter tegen die mij om een vuurtje vroeg, die ik haar gaf. Toen vroeg ze of ik ook wou roken (in het engels) ik weigerde en liep door. Ze reed me voorbij met haar scooter en stopte een stuk verder weer dus ik liep weer langs haar en vroeg of ze verdwaald was. Voor ik het wist begon ze over mn lul te wrijven en alles, ik begreep er helemaal niks van. Even later begon ze me te pijpen en uiteindelijk heb ik seks met haar gehad. Toen dit allemaal gebeurd was liep ik naar huis en ineens kon ik nog maar aan 1 ding denken:
Ze vertelde dat ze uit colombia kwam en nu in Amsterdam woonde, dit heeft voor nog meer achterdocht gezorgd.
Nog dezelfde nacht ben ik naar het ziekenhuis gegaan en daar mijn verhaal uitgelegd waarop de dokter zei dat hij mij geen PEP kon voorschrijven omdat ik hier niet voor in aanmerking kwam. Ik ben weer naar huis gegaan en de volgende dag opnieuw naar het ziekenhuis geweest en hier aangegeven dat ik per se een PEP kuur wou. ( met een pep kuur kun je hiv voorkomen mits binnen 72 uur na risicocontact wordt ingenomen)
Uiteindelijk heb ik de kuur gekregen en ben deze dan ook trouw gaan slikke .
Nu 2 weken nadat het is gebeurd heb ik een verstopte neus, ik denk ook koorts en moet ook hoesten. Ik maak me heel erg veel zorgen ookal weet ik dat de kans klein is dat ik besmet ben, ik kan noet meer normaal functioneren door mijn angst.
Ook kan ik maar niet begrijpen dat een vrouw ZOMAAR seks wil met een totale vreemde, ik kreeg meteen het gevoel dat ze mij express wou besmetten…
Ter informatie: ik heb alleen oraal en vaginaal contact gehad.Groeten,
Bange jongen 20 jaar.2 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 december 2016 om 12:28Ook kan ik maar niet begrijpen dat een vrouw ZOMAAR seks wil met een totale vreemde, ik kreeg meteen het gevoel dat ze mij express wou besmetten…
Je zou je eigenlijk moeten schamen dat je iemand ervan beschuldigd je opzettelijk ernstig ziek te willen maken. Wat denk je nou van jezelf? Heeft ze je met een mes op de keel gedwongen tot seks? Ben je verkracht of heb je het toch maar allemaal laten gebeuren en actief meegedaan? Jij hebt toch ook ZOMAAR seks gehad met een totaal vreemde? Je had nee kunnen zeggen en naar huis kunnen gaan. Je bent 20 en geen klein kind meer…
Verstopte neus, hoesten en koorts lijkt toch meer op een ordinair verkoudheidsvirus. Vooralsnog is er geen reden om aan HIV te denken omdat on PEP bent.
ReagerenPiet28 december 2016 om 01:11Gebakken peren zeun.
Reageren