- Karel16 september 2017 om 17:49
Hallo, afgelopen donderdag nacht heb ik onveilige sex gehad met een meisje van Hongarije en die een tijd gewoond heeft in Amerika. Direct de ochtend er na werd ik wakker met een stevige keelpijn en heb me de hele dag niet lekker gevoelt , alsnog wel gewerkt.. vandaag ben ik nogsteeds grieperig , heb een aardige verhoging en heb t opgezocht op internet. Omdat ik angstig was de post gebeld en ik moet om 5 voor half 8 bij het spreekuur zijn .. het enige wat mij opviel is dat ik niet binnen 2 tot 8 weken klachten heb gehad. Maar direct erna, ook zegt ze dat ze getest is en geen hiv heeft. Dit stelde mij erg gerust, rest alleen mij nog de vraag of het überhaupt mogelijk is dat je direct de ochtend erna en nu dus de eerste 2 dagen er al last van kan hebben. Bedankt!
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
16 september 2017 om 18:01Dat is zeer onwaarschijnlijk. En dat geldt eigenlijk voor iedere soa
ReagerenKarel16 september 2017 om 18:05Bedankt, dit stelt mij gerust. Ik ga voor de 100% zeker gewoon het bezoekje nemen die ik al had afgesproken. Hopelijk geven zij mij uitsluitsel. hele snelle reactie, fijn dat dergelijke kenners van de zorg altijd paraat staan om te helpen
Reageren