Home / Genitale wratten / Genitale Wratten
Hoi,
vanmorgen is er bij mij de diagnose 'genitale wratten' gesteld. Mijn huisarts heeft me verteld over het HPV virus en hoe het allemaal zit.
Ik heb hem verteld dat ik nu al 6 maanden een relatie heb, en vóór de relatie uitbundig ben getest op soa's via urine en bloed en dat er niks was gevonden. vóór mijn relatie en soa test heb ik nog wel seks gehad, onveilig.
Mijn partner en ik hebben intensief seks gehad voordat er genitale wratten werden gevonden. Ik heb het hem vanmiddag ook verteld. Moet hij zich zorgen maken? Want we hebben al 6 maanden seks, en hij mankeert helemaal niks.
Ook heb ik vandaag urine afgegeven in het ziekenhuis. Volgens mijn huisarts het zekere voor het onzekere. Maar ik heb na mijn eerste soatest alleen nog maar seks gehad met mijn partner. Hij daarin tegen heeft géén seks gehad voor onze relatie en hij is ook zeker niet vreemd gegaan (soms weet je dat gewoon en ik heb veel redenen om er zeker van te zijn)
Kan iemand iets vertellen over mijn prognose? Ik heb voor de wratten condyline gekregen. Helpt dit?
p.s. ik heb maar 3 hele kleine wratjes in mijn schaamstreek.
[quote]en vóór de relatie uitbundig ben getest op soa's via urine en bloed en dat er niks was gevonden. vóór mijn relatie en soa test heb ik nog wel seks gehad, onveilig.[/quote] op genitale wratten kan dan niet worden getest. Het is dus mogelijk dat je het virus al veel eerder hebt opgelopen. Het kan soms jaren duren voordat er daadwerkelijk wratjes optreden.
Ook voor hem is er een klein risico op besmetting. Zeker wanneer er wratjes aanwezig zijn.
Condyline helpt zeker. Lees goed de gebruiksaanwijzing. Het is agressief spul
Is het dan wel normaal dat de wratten nu meer/groter worden na gebruik van Condyline?
De wratjes zaten er al een paar maanden, maar werden niet groter. Er kwamen ook geen wratjes bij. Nu gebruik ik twee dagen Condyline en opeens worden ze groter. Én zijn er wat wratjes bij gekomen.
Tevens brand het niet en doet geen pijn. Huid veranderd ook niet.
Ik heb van de huisarts Condyline 0,5% meegekregen.
Ik stip de wratten aan met de meegeleverde staafjes.
De wratjes worden niet groter en er komen ook geen wratjes bij door de condyline.
Het lijkt erop dat je de condyline niet goed gebruikt. Misschien moet je het staafje iets langer op de wratjes houden...
Geloof me als ik zeg dat ik het echt veel en lang aanstip.
De huid word alleen rood (nu aan het einde van dag 3) ik zie geen verschil, ik heb geen pijn en ze lijken echt wat te groeien.
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!