Zoeken Vraag het forum

Doorgaan met Condyline?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Evy

Zie dat ik je bericht niet helemaal goed heb gelezen Anne. Je kan de telefonische afspraak afwachten en het aan je dermatoloog vragen. ik mag pas over 3 weken gaan smeren met Aldara dan zit je een beetje op hetzelfde termijn als je het telefonisch consult krijgt. Beter aan een proffesional vragen dan zelf luk raak te gaan smeren. Veregen doet inderdaad ook iets met je immuunsysteem.

Anna

Hoi Evy.

bedankt voor je reactie.  Ik heb vandaag goed gekeken en ja hoor. Ze zijn niet te missen. Gewoon hetzelfde wratjes zijn terug op precies dezelfde plekken. Ik heb al een paar keer gesmeerd met veregen10.
    Ik weet het echt niet meer en kon mijn ogen bijna niet geloven maar ik heb geen twijfel-er zijn gewoon alweer wratjes.

Als het goed gaat ga ik morgen ook smeren en hoop dat de immune system iets gaat doen.

Reageren
    Evy

Anne ik begrijp je paniek maar kijk ermee uit met de zalf als je huid nog niet volledig is herstelt.

Reageren
    Anna

Ik heb vanochtend gebeld met de ziekenhuis. Ik aarzelde om ze te bellen omdat ik niet wilde “lastigvallen” (wat zijn we vrouwen soms gek). Ik ben heel blij dat ik gebeld heb!  Ik kreeg meteen een behandel afspraak voor over 4 weken. Best een lange wachttijd maar tenminste heb ik de afspraak al.

eerlijk gezegd mijn grootste uitdaging nu is dat ik alles stiekem moet doen.  Bij de vorige behandeling was ik thuis alleen.  Mijn man is terug van zijn reis en ik moet de crème en de afspraak en alles stiekem zien te doen. Ik vind het ongelofelijk gênant om erover te schrijven maar dat is ook een van mijn grootste phsychisch problemen waarmee ik moet worstelen.

Reageren
    Karin

Wat vervelend Anna! Gaan ze het gelijk weer wegbranden of andere behandeling? Weet je man niet dat je hier last van hebt dan? Het zou goed zijn om dat toch met elkaar te delen hoe moeilijk/gênant dat ook is het zal je wel rust in je hoofd geven. Hoe ben je er aan gekomen? Of heb je geen idee?

Reageren
    Anna

Karin,

ik ben vreemdgegaan en zeker op die manier aangekomen. Ik kan geen andere manier denken.

het zou een enorm stap zijn om mijn man te vertellen enz en we zijn eigelijk nog niet aan toe. Trouwens hij loops geen risico omdat we al jaren geen sex samen mee hebben.

Het is heel lastig

Reageren
    Evy

Hoi Anna, wat vervelend dat je met die stress zit. Misschien helpt het verhaal dat hpv kan jaren later na de besmetting pas tot uiting kan komen. Ik heb jaren lang in een monogame relatie gezeten eerste keer uitstrijkje op mijn 30ste laten doen tijdens die relatie niets aan de hand bij mijn 2de x uitstrijkje op mijn 35ste wel hpv en onrustige cellen gevonden, mijn partner destijds en ik zijn niet vreemd geweest(teminste daar ga ik vanuit) toch 5 jaar later ineens hpv. Je kunt op verschillende manieren besmet raken daarom zegt mijn gynaecoloog het is eigenlijk geen soa. Ik heb op internet meer verhalen gelezen van mensen die in een monogame relatie allang zitten toch ineens hpv na jaren tot uiting komt.

Reageren
    Evy

Het beste blijft wel hoe moeilijk het ook is eerlijkheid, maar dat is een keuze die jij zal moeten maken/afwegen voor je relatie. Sterkte.

Reageren
    Anna

Ik wordt een beetje gek van die wratjes!  Na 4 dagen te hebben gesmeerd met veregen zalf de wratjes zijn nu weg (blijkbaar).
    mik zie ze echt niet meer. Niet eens met de vergroot spiegel. Ik heb nogsteeds een ingreep voor electeocoagulatie staan voor over 3 weken maar ik durf het nog niet te annuleren.
    Wat ik bijna ongelooflijk vind is hoe snel ze groeien of weggaan!  Het lijkt me bijna niet normaal. Ik heb een klein wondje op mijn duim en het duurt dagen voor het geneest maar de wratjes veranderen bijna met de dagdeel!

vandaag trouwens nog niet gesmeerd met de zalf. Ik kan de wratjes niet meer zien en weet dus ook niet waar te smeren. Bovendien het huid is een beetje rood en soms bloed het een heel klein beetje maar voor de rest heb ik geen pijn en weinig last.

nog twee weken voor ik met de dermatoloog mag spreken.

Reageren
    Karin

Fijn dat het in ieder geval werkt. Mijn HA zei indd dat het er gewoon “plots” kan zitten. Ik verbaasde mij namelijk ook al over de snelheid van deze dingen en zo kunnen ze dan ook plots verdwijnen als je lichaam het opgeruimd heeft 🙂

Reageren
    Evy

Anna bij jou waren de wondjes vrij snel dicht begreep ik uit jouw verhaal. Ik heb nog steeds 2 open wonden ik denk dat er bij mij dieper is gebrand. Helaas de 2 plekjes die ze zijn vergeten zijn wel aan het groeien. Ik heb eind deze maand een afspraak weer staan. Ik zou je afspraak ook gewoon laten staan en echt pas in de week zelf annuleren dat je zeker weet dat ze wegblijven. Ze kunnen de plek toch snel weer opvullen voor een ander. Ik kan helaas nog niks smeren op de 2 plekjes omdat mijn wonden er dichtbij zitten. Hoop dat het snel kan en het geen blijvende lidtekens ervan over hou…

Reageren
    Evy

Karin en Anna mag ik vragen hoe lang jullie met dit probleem bezig zijn?

Reageren
    Karin

Ik sinds begin januari. Eerst 5 weken consulten gehad en vorige week weg laten branden met stikstof. Nog niet zo heel lang dus maar kan me niet snel genoeg weg zijn

Reageren
    Karin

Ik bedoel condyline en niet consulten ?

Reageren
    Kev

hoi evy hoe zijn de behandelde plekjes nu? Heb je niks bij gekregen sinds na de behandeling?

Reageren
Reageer op: Doorgaan met Condyline?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

4 min leestijd

Hoe groot is de kans op een zwangerschap?

4 min leestijd

Seks tijdens de zwangerschap: wat verandert er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.