Zoeken Vraag het forum

Genitale wrat

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Henk

Hoi,

Ik kreeg begin juli een enkele wrat(achtig) bultje op me penis schacht. Via foto zei huisarts lijkt op genitale wrat en kreeg aldara creme. Anderhalf week smeren en wrat was weg… Kreeg wel een week lang een soort blaartjes maar dat kon gevolg van de aldara crème zijn.

Nu is het alleen zo dat ik nu best wel jeuk heb en een licht branderig gevoel. Heb ook een chlamydia en gonorroe test gedaan als was de kans daar eigenlijk niet op en negatief. Blaasontsteking ook negatief.

Wat kan dit zijn? Huisarts houdt het op schimmelinfectie en heb nu zalf maar kan nog niet zeggen dat het helpt na 2 weken dagelijks smeren. Kan het nog een bijwerking aldara zijn?

7 reacties
    Reageren
    Peter (huisarts)

Als je genitale wratten hebt is het normaal om ook de overige SOA’s te screenen.
    Het herpesvirus van de genitale wratten kan ook plasbuis klachten geven (urethritis). Herstel van beschadigde huid kan een periode klachten geven, maar ook het herpes virus kan je zenuwen gevoeliger maken (pijn, branderig, jeuk)

Reageren
    Henk

Herpes virus? Herpes is iets anders dan genitale wratten toch?

Reageren
    Peter (huisarts)
    Henk

Oke dat is voor mij nieuwe info.
    Hoe zou ik daar mee om kunnen gaan? De wrat heb ik aldara voor gekregen en dat werkte voor de wrat heel goed… Alleen liet ook wel beschadiging achter op de huid. Dat wil ik liever niet met mijn plasbuis.

Reageren
    Anne

Wat denken jullie wrat of niet ?

Reageren
    Anoiem

@Anne: reageer maar niet op de anoniem hierboven, die wil alleen foto’s van vrouwelijke geslachtsdelen zien.

Het lijkt inderdaad een wrat. Ik zou de huisarts vragen of hier iets aan te doen is.

Reageren
    Anoniem

Reageer maar niet op de anoniem hierboven, die wil alleen foto’s van vrouwelijke geslachtsdelen zien.

Reageren
Reageer op: Genitale wrat
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.