Genitale wrat?

<"/> Genitale wrat? - Medische Forum - Dokter.nl

Genitale wrat?

Online ZorgZus

Hallo, ik heb een vraag waar de huisarts op heeft geantwoord dat het door het scheren is gekomen. Toch graag second opinion over deze plek op mijn penisschaft die ik inderdaad na het scheren heb gekregen 4maanden geleden en het er nog zit. Totaal geen last van en of jeuk of branderigheid het is puur vervelend dat het niet verdwijnt. Wat kan dit zijn?

Reageer

Een talgkliertje door het scheren...

Reageer

Bedankt voor uw antwoord. Gaat dit ooit weg? Of valt er iets aan te doen?

Reageer

Dat kan vanzelf weggaan. Of weg laten halen door de huisarts.

Reageer

Dit zijn Fordyce spots. Zoek maar eens op internet wat dat precies is. De huisarts haalt die niet weg.

Bij scheren raak je die soms waardoor ze groter worden (irritatie en lichaamsproces voor herstel van de beschadiging).

De opzwelling na scheren zal verdwijnen, maar kleine spots zullen altijd wel blijven. Heel veel mensen hebben ze.

Reageer

Bedankt voor uw antwoord. Nu heb ik nog 1 vraag waar ik een foto heb bijgevoegd. Ik heb herpes genitalis 5 jaar en dit is voor zover ik mer herinner daarna ontstaan. Het lijken 2 moedervlekjes en het is toevallig op de plek waar ik me eerste uitbraak heb gekregen. Of dit er wat mee te maken heeft weet ik niet. Ook geen last van heel soms alleen na gemeenschap. Zoals ik zei heeft me huisarts me vaker bekeken en er nooit wat van gezegd dus ik maak me er niet druk om alleen het is fijner om zo je vragen te kunnen stellen. Groet

Reageer

Ik zou het zo helaas niet kunnen zeggen

Reageer

Ik hoop zo misschien wel en anders ga ik na de huisarts! Heb er nooit na omgekeken maar nu met een nieuwe relatie ben ik er onzeker over. Groet

Reageer
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Bij twijfel naar de huisarts gaan.

Reageer
Reageer op: Genitale wrat?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif