Ben blij dat er een forum is, en dat er hoop is dat het ooit over gaat.
Ik kreeg ongeveer 4 jaar geleden de diagnose GW van mijn huisarts. Ik dacht zelf dat het misschien een kwaadaardige moedervlek was in eerste instantie. De huisarts gaf me een middeltje, waarmee ik kon aanstippen. Ze vielen er vanaf maar kwamen al snel terug, met meer tegelijk. Dit traject nog eens afgelopen en wederom kwamen ze terug.
Daarna een hele periode niets gedaan totdat ik op dit forum las over appel cider azijn. Wat je doet, je dept een katoenen lapje in de azijn en maakt het dan met verband vast aan je lijf, daarna laat je het een hele nacht zitten, en dit herhaal je tot ze weg gaan. Op dit moment worden het allemaal kleine wondjes (donker rode korstjes) en vallen ze er na verloop van tijd vanaf. Niet allemaal, maar wel een aantal. Ik heb 8 dagen op rij dit gedaan en laat mn huid nu even wat rusten. Het is nu allemaal een beetje rood en geirriteerd. Iemand ervaring mee dat ze weg gingen na gebruik van appel cider?
Zijn er mensen met een succesverhaal, dat ze weg gingen doordat het lichaam het ineens zelf ging opruimen?