- Anoniem6 januari 2014 om 20:00
hoi iedereen,
helemaal klote, twee jaar geleden kwam ik erachter dat ik genitale wratjes had. naar de huisarts geweest en weg laten branden. kwamen toen terug dus met een crempje van de huisarts geprobeerd zelf te behandelen, maar ging superlangzaam. toen maar in de weer met wartner stikstof/formule w, allemaal erg pijnlijk en heel agressief hoe het je huid laat vervellen daar beneden.
uiteindelijk wel weggegaan na veel gedoe en pijn. een maand geleden kwamen ze terug :(. veel op internet gesurft, en na superveel positieve reacties ben ik het ook zelf gaan proberen; appel cider azijn. gewoon een biologisch flesje bij albert heijn gekocht, wattenschijfje doordrenkt met het spul en een nachtje laten inwerken met een pleister. de dag erna af en toe een uurtje laten intrekken met een nieuw watje, maar was toen best rauw en prikkelig dus mijn huid maar even met rust gelaten.. de wratjes waren witgrijs geworden. dag erna begon alles te vervellen, maar helemaal niet pijnlijk, en gezonde huid eronder! het is helemaal niet agressief en lijkt alleen de besmette huid aan te pakken, supermiddel! kan het iedereen aanraden 🙂1 reactieReagerenAnoniem28 december 2014 om 09:15gebruik al35 jaar bijna dagelijks appelazijn,gewoon iedere dag een eetlepel azijn door de yochert.ben eigenlijk nooit ziek en wanneer ik iets voel opkomen,neem ik een glas water met cider,iets sterker en drink dat langzaam op.keelpijn b.v. is zo weer weg.ook ontstekeningen op het lichaam zijn vlug weer over,even een tijdje vochtig houden en klaar.kan nog wel even zo doorgaan, maar ik zeg gwoon proberen,het helpt je mee kwalen van buiten te bestrijden.
Reageren