- Es26 februari 2020 om 14:08
Blijkbaar hebben echt veel artsen hele andere meningen erover,
mijn arts zegt dat je er op gegeven moment er gewoon van af komt! En dermatologen die ik heb gesproken zeggen ook dat het een hardnekkige virus is dat het wel een lange tijd in de huid kan zitten, maar niet voor levens lang! En zegt mocht je ongeveer na ruim 3 maanden niks hebben gekregen na dat alle wratten weg zijn, dat je er dan ook gewoon van af bent!!
dus vind het heel raar dat veel artsen dan waarschijnlijk helemaal niet weten wat voor virus dit is. Aangezien de meningen zo verschillend zijn.
Es26 februari 2020 om 14:33En dit staat aangegeven op soaaids:
<h2>Gevolgen als je genitale wratten niet behandelt?</h2>
Genitale wratten gaan meestal vanzelf over. Dit kan lang duren, soms wel 2 jaar. Meestal verdwijnt het virus dan ook weer uit je lichaam. Heb je er geen last van? Dan hoef je ze dus niet te laten behandelen.Ze kunnen wel groeien als je ze niet behandelt. Dan kun je er meer last van krijgen.
ReagerenNans26 februari 2020 om 20:49Tja …. ik ben er dus eigenlijk vanaf gezien de test negatief was maar toch heb ik nu meer wratten dan ik het begin. Bovendien zijn er maanden geen geweest en dan is het weer herbegonnen. Zo verwarrend !
ReagerenEs26 februari 2020 om 21:11Binnen hoe veel maanden zijn ze terug gekomen dan?
je zou eventueel kunnen overleggen met je arts voor de gardasil vaccin.
ReagerenNans26 februari 2020 om 21:21Ik denk na een viertal maanden. Ik zal zeker eens vragen naar die Gardasil maar waarom heeft hij me dat dan niet eerder voorgesteld ?
ReagerenEs26 februari 2020 om 22:08Omdat meeste huisartsen het alleen voorschrijven om alleen de wratten te voorkomen en niet als je al wratten hebt, maar gardasil zorgt er voor dat ze wratten niet meer terug keren.
en ja misschien omdat je je toch scheert dat ze daarom ook constant terug komen..
Reageren