Zoeken Vraag het forum

Kans op een soa ?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Ook dan is er in feite niets aan de hand.
    Zij heeft dan in principe meer risico gelopen dan jij.

Anoniem

Kans is dus nihil dat ik een soa heb. Maar wat heb ik dan wel. Zouden al die klachten dan echt geestelijk zijn ??

Reageren
    John (moderator)

Een irritatie van je eikel houd ik wel voor mogelijk. Maar voor overige denk ik dat de klachten inderdaad “tussen de oren” zitten

Reageren
    Anoniem

Ga morgen maar een soa test doen. Is dan 13 dagen geleden geloof ik. Wilde precies 2 weken wachten maar me huisarts gaat op vakantie. Is niet erg neem ik aan een dagje te vroeg ? Nog steeds last van een branderige eikel… Al bijna twee weken nu. Plassen moet ik ook nog vaak maar komt weing uit. Zover ik voel nog steeds geen branderig gevoel bij plassen. Hoe erg is dat gevoel eigenlijk ? Is een schimmelinfectie een mogelijkheid en is dat ook een soa ?

Reageren
    John (moderator)

Die ene dag zal het hem niet doen.
    Een schimmelinfectie zou kunnen en dat is geen soa. Maar die heb je dan niet van de lapdance.

Reageren
    Anoniem

Was ik maar zo zekers als jij.. Heb ook een beetje vochtige eikel maar dat heeft ook niks met soa te maken toch ? Knetter gek word ik er van

Reageren
    John (moderator)

Je maakt je veel te druk om niets.
    Is er nog wat veranderd aan je eikel t.o.v. de eerdere foto?

Reageren
    Anoniem

Ongeveer het zelfde misschien iets meer irritatie. Maar geen blaasjes of wratjes zover ik kan zien.

Reageren
    Anoniem

Oh en vochtiger

Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat het een irritatie is. Misschien is ze net iets te wild geweest met rukken en heeft ze te hard over je eikel gewreven.

Reageren
    Anoniem

Zie foto hoor graag je mening

Reageren
    John (moderator)

Dat lijkt nou inderdaad meer op een schimmelinfectie.
    Morgen even met je huisarts bespreken.

Reageren
    Anoniem

Maar dat is dus geen soa toch ? En kan ik ook niet gekregen hebben van die lapdance , aftrekken of pijpen met condoom ??

Reageren
    Anoniem

Maar nog steeds 0 % kans op soa volgens jou na de nieuwe foto ??

Reageren
    John (moderator)

Ik zie daar geen soa in.
    Een schimmelinfectie kan spontaan ontstaan. Ervan uitgaande dat het er dan een is. Een irritatie is ook nog mogelijk hoor. Maar de huisarts kan dat beter zien. Beoordelen vanaf een foto is altijd iets lastiger.

Reageren
Reageer op: Kans op een soa ?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.