John (moderator)
31 januari 2015 om 14:12Ook dan is er in feite niets aan de hand.
Zij heeft dan in principe meer risico gelopen dan jij.Anoniem31 januari 2015 om 14:34Kans is dus nihil dat ik een soa heb. Maar wat heb ik dan wel. Zouden al die klachten dan echt geestelijk zijn ??
ReagerenJohn (moderator)
31 januari 2015 om 16:13Een irritatie van je eikel houd ik wel voor mogelijk. Maar voor overige denk ik dat de klachten inderdaad “tussen de oren” zitten
ReagerenAnoniem1 februari 2015 om 09:00Ga morgen maar een soa test doen. Is dan 13 dagen geleden geloof ik. Wilde precies 2 weken wachten maar me huisarts gaat op vakantie. Is niet erg neem ik aan een dagje te vroeg ? Nog steeds last van een branderige eikel… Al bijna twee weken nu. Plassen moet ik ook nog vaak maar komt weing uit. Zover ik voel nog steeds geen branderig gevoel bij plassen. Hoe erg is dat gevoel eigenlijk ? Is een schimmelinfectie een mogelijkheid en is dat ook een soa ?
ReagerenJohn (moderator)
1 februari 2015 om 09:41Die ene dag zal het hem niet doen.
Reageren
Een schimmelinfectie zou kunnen en dat is geen soa. Maar die heb je dan niet van de lapdance.Anoniem1 februari 2015 om 11:00Was ik maar zo zekers als jij.. Heb ook een beetje vochtige eikel maar dat heeft ook niks met soa te maken toch ? Knetter gek word ik er van
ReagerenJohn (moderator)
1 februari 2015 om 11:13Je maakt je veel te druk om niets.
Reageren
Is er nog wat veranderd aan je eikel t.o.v. de eerdere foto?Anoniem1 februari 2015 om 11:17Ongeveer het zelfde misschien iets meer irritatie. Maar geen blaasjes of wratjes zover ik kan zien.
ReagerenAnoniem1 februari 2015 om 11:21Oh en vochtiger
ReagerenJohn (moderator)
1 februari 2015 om 11:23Ik denk dat het een irritatie is. Misschien is ze net iets te wild geweest met rukken en heeft ze te hard over je eikel gewreven.
ReagerenAnoniem1 februari 2015 om 11:30Zie foto hoor graag je mening
ReagerenJohn (moderator)
1 februari 2015 om 11:45Dat lijkt nou inderdaad meer op een schimmelinfectie.
Reageren
Morgen even met je huisarts bespreken.Anoniem1 februari 2015 om 12:11Maar dat is dus geen soa toch ? En kan ik ook niet gekregen hebben van die lapdance , aftrekken of pijpen met condoom ??
ReagerenAnoniem1 februari 2015 om 12:21Maar nog steeds 0 % kans op soa volgens jou na de nieuwe foto ??
ReagerenJohn (moderator)
1 februari 2015 om 12:31Ik zie daar geen soa in.
Reageren
Een schimmelinfectie kan spontaan ontstaan. Ervan uitgaande dat het er dan een is. Een irritatie is ook nog mogelijk hoor. Maar de huisarts kan dat beter zien. Beoordelen vanaf een foto is altijd iets lastiger.